اسرائیل: بهار عربی اسلامی شده است

اسرائیل: بهار عربی اسلامی شده است
دوشنبه 5 تير 1391 - 09:20

در پي اعلام پيروزي "محمد مرسي" در انتخابات رياست جمهوري مصر، يک مسئول سياسي ارشد رژيم صهيونيستي تأکيد کرد، پيش بيني اسلامي شدن حرکت ملتها در منطقه، درست بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" به نقل از یک مسئول ارشد سیاسی تأکید کرد: "هنگامی که می گفتیم بهار عربی اسلامی خواهد شد، همگان ما را مورد تمسخر قرار دادند؛ ولی اکنون جهان می بیند که کارها به کجا رسیده است".

درحالیکه نخست وزیر رژیم اشغالگر با تبریک پیروزی مرسی، خواستار همکاری با نظام جدید حاکم بر مصر و پایبندی به معاهده کمپ دیوید شده است؛ "بنیامین بن الیعازر" از وزرای سابق این رژیم که روابط بسیار خوبی با حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع داشت، تأکید کرد که اسرائیل باید از اتخاذ موضع عجولانه درباره مرسی خودداری کند.

وی تأکید کرد: "باید ببینیم عملکرد رییس جمهور جدید مصر چگونه خواهد بود؛ او یک اسلامگرا است که مواضع ضد اسرائیلی او در گذشته کاملا مشخص است .. همه تغییرات کنونی اسلامی است و این تغییرات دینی تر و ضد اسرائیلی تر است".

بن الیعازر در مصاحبه ای رادیویی، اظهار امیدواری کرد که مرسی اجازه دهد ارتش به روابط خود با اسرائیل در مسائل امنیتی ادامه دهد.

وی با اذعان به "نفرت خاورمیانه اسلامی از اسرائیل"، گفت: اکنون همه چیز مبهم و مه آلود است، و ما در دنیایی متفاوت از دنیای مبارک قرار گرفته ایم.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها