مقاومت لبنان آماده مقابله با هرگونه تجاوز دشمن

مقاومت لبنان آماده مقابله با هرگونه تجاوز دشمن
يکشنبه 25 تير 1391 - 15:16

مقاومت اسلامي لبنان،در اوج آمادگي براي مقابله با هر گونه تجاوز دشمن صهيونسيتي است و به آمادگي نيروهاي خود در اين زمينه ادامه مي دهد.

خبرنگار شبكه خبري العالم در بيروت در آستانه سالروز جنگ 33 روزه، به يكي از سنگرهاي مقاومت در جنوب لبنان رفت و از ميران آمادگي نيروهاي مقاومت گزارشي تهيه كرد كه حاكي از آمادگي بسيار بالاي مقاومت اسلامي براي مقابله با هرگونه تجاوز رژيم صهيونيستي است.

يكي از افسران مقاومت اسلامي روز يكشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم گفت: شرايط و اوضاع به گونه اي پيش رفت كه ما را به حاميان دفاع از جان مردم لبنان با استفاده از سلاح هايي كه در اختيار داريم ، تبديل كرد.

وي افزود: ما براي دفاع از وحدت ميهن و ايجاد وحشت در دل دشمنان به ويژه دشمن صهيونيست از اين سلاح ها استفاده مي كنيم.

يكي ديگر از مبارزان مقاومت اسلامي لبنان با نشان دادن طرز كار موشك فاغوت به خبرنگار العالم گفت: اين موشك ضد تانك از قدرت ويرانگري بالايي برخوردار است و در جنگ با دشمن صهيونيست، كارايي خود را ثابت كرد و توانست تعداد بسيار زيادي از تانك هاي پيشرفته مركاواي رژيم صهيونيستي را شكار كند.

وي افزود: بسياري از درگيري هاي صورت گرفته ميان نيروهاي مقاومت و رژيم صهيونيستي در عمليات بزرگ بدر در موقعيت رادار و منطقه التل بود. جبهه هاي ديگري در سمت شمال و شمال غربي نيز عرصه حملات نيروهاي مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار العالم ، آن چه نيروهاي مقاومت در برابر دوربين شبكه العالم به نمايش گذاشتند تنها بخش بسيار ناچيزي از توانمندي هاي مقاومت براي پايش 24 ساعته مرزهاست و هدف از اين فعاليت مرزي مقاومت آن است كه دشمن صهيونيست را وادار كنند، پيش از هرگونه تجاوز جديد به لبنان هزاران بار در تصميمات خود بازنگري كند.

مردم لبنان اين روزها خود را براي گراميداشت سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه آماده مي كنند. جنگي كه نيروهاي مقاومت اسلامي لبنان در آن پيروزي تاريخي اي را در برابر نيروهاي متجاوز رژيم صهيونيستي به خاك لبنان رقم زدند.

15-12:07

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها