هراس همواره اسرائیل از مقاومت لبنان

هراس همواره اسرائیل از مقاومت لبنان
چهارشنبه 28 تير 1391 - 05:46

باوجود گذشت شش سال از جنگ رژيم صهيونيستي عليه لبنان، خاطرات شکست مفتضحانه ارتش اين رژيم در برابر مقاومت اسلامي همواره صهيونيست ها را به وحشت مي اندازد.

شبکه خبری العالم در برنامه هفتگی خود به نام "از نگاه رسانه های رژیم صهیونیستی" (العین الاسرائیلیه) به بررسی وضعیت منطقه مرزی جنوب لبنان و فلسطین اشغالی و نگاه صهیونیستها به آن پرداخت.

 

گزارشگر کانال یک تلویزیون رژیم اسرائیل در این خصوص گفت که آرامش شکننده ای در منطقه مرزی بین فلسطین اشغالی و جنوب لبنان حاکم است و ارتش اسرائیل و حزب الله لبنان پشت این آرامش ، خود را برای درگیری مسلحانه آماده می کنند.

سرهنگ "تسفیکا تسورن" معاون فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل در فلسطین اشغالی ر این باره به گزارشگر کانال یک تلویزیون این رژیم گفت: ما با حزب الله روبرو هستیم.توانمندیهای حزب الله در حال گسترش است و این حزب جنگ افزارهای نظامی خود را ارتقا داده است.

وی افزود: هر لحظه ممکن است آرامش حاکم در این منطقه به طوفان تبدیل شود.

گزارشگر کانال یک رژیم صهیونیستی گفت: انفجار در انبار مهمات جنگی در یکی از روستاهای جنوب لبنان بخشی از توان تسلیحاتی حزب الله را منعکس کرد.

وی افزود: حزب الله در سالهای اخیر به کمک تظاهرکنندگان فلسطینی در روز زمین که در نقاط مرزی بین جنوب لبنان و (فلسطین اشغالی) تجمع می کنند، جبهه جدیدی علیه اسرائیل گشوده است.

این گزارشگر صهیونیست با اشاره به بوستان ساخته شده در نقطه مرزی مارون الراس میان لبنان و فلسطین اشغالی گفت، ایران برای ساخت این بوستان که بر (فلسطین اشغالی) مشرف می باشد، اقدام کرد و این کشور حضور مؤثری در لبنان دارد.

پربیننده ترین خبرها