رسانه صهیونیستی: نتانیاهو هیچ دلیلی مبنی بر نقض توافق اتمی توسط ایران ارائه نکرد

 رسانه صهیونیستی: نتانیاهو هیچ دلیلی مبنی بر  نقض توافق اتمی توسط ایران ارائه نکرد
دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 - 22:29

مفسر امور خارجی شبکه صهیونیستی «کان» گفت: نتانیاهو هیچ دلیلی مبنی بر نقض توافق اتمی توسط ایران ارائه نکرد.

العالم- فلسطین اشغالی

موآف فاردی مفسر امور خارجی رسانه صهیونیستی شبکه کان گفت که آنچه نتانیاهو ارائه داد برای اثبات نقض توافق اتمی توسط ایران کافی نیست، آنچه نتانیاهو ارائه نمود ترزا مای، امانوئیل مکرون را متقاعد نمی کند بلکه صرفاجان بولتون را قانع می کند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امشب مدعی شد که ایران، برنامه‌ای مخفیانه برای ساخت سلاح هسته‌ای در پیش گرفته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برابر دوربین پخش زنده، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، به جهان دروغ گفته و تلاش خود برای مخفی کردن برنامه ساخت تسلیحات اتمی را، تشدید کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خلال شوی تبلیغاتی خود، با نشان دادن عکسی از یک انبار که مملو از گاوصندوق بود، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، مواد رادیواکتیو مربوط به این برنامه تسلیحاتی را به جایی در جنوب تهران منتقل کرده است.

اظهارات نتانیاهو با توجه به سفر پمپئو به منطقه در واقع توجیهی برای عدم امضای احتمالی ترامپ برای تعلیق تحریم های ایران است، استفاده نتانیاهو از نقاشی و این گونه شو و نمایش ها مسبوق به سابقه است مانند آنچه در سازمان ملل گفت

آنچه امشب نتانیاهو گفت پیش تر هم تحت عنوان« موارد ادعایی» مطرح شده بود و از سوی مجامع بین المللی همچون آژانس انرژی اتمی پاسخ داده  و مردود اعلام شده بود

پربیننده ترین خبرها