دلایل فدراسیون فوتبال برای پیشنهاد قرارداد 6 ماهه به كی‌روش

دلایل فدراسیون فوتبال برای پیشنهاد قرارداد 6 ماهه به كی‌روش
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 11:21

فدراسیون فوتبال به كیروش پیشنهاد تمدید قرارداد تا پایان جام ملت‌های 2019 داده است.

العالم _ ایران / ورزشی

 جام ملت‌های 2019 دیماه امسال در امارات برگزار می شود و طبیعتاً بعد از پایان جام جهانی مدت زمان قرارداد جدید فدراسیون فوتبال با كارلوس 6 ماهه خواهد بود.

گویی این مدت زمان قرارداد كیروش را ناراحت كرده است و وی به همین دلیل در مراسم قرعه‌كشی جام ملت‌ها حاضر نشد. شاید او انتظار داشت كه فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد تا پایان جام جهانی آتی را به وی پیشنهاد دهد.

یكی از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره به خبر ورزشی گفت: «پیشنهاد تمدید قرارداد تا پایان جام ملت‌های آتی تصمیم اعضای هیئت‌رئیسه است. از سویی این بنای فدراسیون فوتبال است كه در قرارداد با مربیان مرحله به مرحله پیش میرود و این در سال‌های اخیر در مورد خود كیروش هم اعمال شده است. به طور مثال در قرارداد با كیروش نوشته شده بود در صورت صعود ایران به جام جهانی 2018 او در جام جهانی 2018 مربی تیم ملی خواهد بود. این‌گونه قرارداد بستن به این خاطر است كه فدراسیون فوتبال از نظر مالی متضرر نشود. حالا هم اگر كیروش در جام ملت‌های آسیا خوب كار كند قرارداد وی برای دور بعدی بازیها كه مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود، تمدید خواهد شد.»

گویی كیروش بر این باور است وقتی سال‌ها از حضور او در ایران میگذرد حالا باید اعتماد لازم به وی وجود داشته باشد و این‌طور نباشد كه به وی پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ماهه دهند.

گفتنی است فدراسیون فوتبال در تمدید قرارداد كیروش به نظر میرسد با تعلل عمل میكند چراكه چندی پیش داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان گفته بود در حال حاضر اولویت فوتبال ایران آماده‌سازی تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی است نه تمدید قرارداد كیروش.

به واقع وزارت ورزش و جوانان هم مایل است قرارداد كیروش تا پایان جام ملت‌ها تمدید شود و نظر فدراسیون فوتبال تغییر نخواهد كرد.

برنامه فدراسیون فوتبال این است پیش از اعزام تیم ملی به روسیه قرارداد كارلوس را تمدید كند. حالا باید منتظر ماند و دید كه كیروش چه واكنشی به این پیشنهاد خواهد داشت.

خبرورزشی 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها