روز جهانی قدس؛

شیرازی: امروز جبهه مقاومت در اوج قرار دارد

شیرازی: امروز جبهه مقاومت در اوج قرار دارد
جمعه 18 خرداد 1397 - 12:02

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تاکید کرد که امروز هم شاهد شکست تمام توطئه‌های اسرائیل و آمریکا هستیم.

العالم _ ایران / سیاسی

حجت‌الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: اگر راهپیمایی‌های روز قدس گسترده‌تر شود، کمک بیشتری به فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد. 

وی افزود: امروز جبهه مقاومت در اوج قرار دارد و اسرائیل در سراشیبی سقوط است و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود. 

شیرازی تأکید کرد: وضعیتی که امروز اسرائیل دارد، با توجه به قدرت گرفتن جبهه مقاومت و شکست پی‌درپی اسرائیل در منطقه، نباید حرکت تروریست‌ها در سوریه و عراق را از حمایت اسرائیل جدا بدانیم. شکست داعش در منطقه یعنی شکست اسرائیل، اگر اسرائیل از داعش حمایت نمی‌کرد، 65 موشک از سوریه به سمت اسرائیل شلیک نمی‌شدد. 

مسئول نماینده ولی فقیه در نیرو قدس سپاه، گفت: امروز هم شاهد شکست تمام توطئه‌های اسرائیل و آمریکا هستیم و هم شکستن طبل توخالی گنبد آهنین اسرائیل و ثابت شد که اسرائیل آسیب‌پذیر است. 

شیرازی تأکید کرد:‌ امت اسلامی با وحدت می‌تواند در سقوط اسرائیل تسریع کند و راهپیمایی امسال یک پیام برای اسرائیل است که امت اسلامی روز به روز قدرتمندتر از گذشته است و آنها نمی‌توانند غلطی علیه جبهه مقاومت کنند و چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر مقاومت ندارند. 

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند، گفت: نباید از این سخن برداشت غلطی شود، این به این معنی نیست که اسرائیل در 25 سال آینده از بین می‌رود، بلکه ملت‌های اسلامی می‌توانند با اقدامات خود در این روند تسریع ببخشند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها