وزیر دفاع روسیه با همتای جنگ طلب صهیونیستی دیدار کرد

وزیر دفاع روسیه با همتای جنگ طلب صهیونیستی دیدار کرد
جمعه 29 تير 1397 - 22:31

وزیر دفاع روسیه با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره اوضاع سوریه تلفنی گفت وگو کرد.

العالم- اروپا 

 به نقل از رسانه های روسیه، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه با آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه گفت وگوها در سطوح مختلف در روزهای آینده توافق و درباره اوضاع بلندی های جولان اشغالی گفت وگو کردند.
امروز کرملین نیز خبر داده بود که رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی در خصوص اوضاع سوریه گفت وگو کردند.
به گزارش ایرنا، گفت وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و بنیامین نتانیاهو روز جمعه صورت گرفت و مساله سوریه در مرکز توجه آنها قرار داشت.
به گزارش رسانه های روسی، در دیدار اخیر روسای جمهوری روسیه و آمریکا در مورد امنیت منطقه مرزی سوریه و ارتفاعات جولان اشغالی توافقاتی به دست آمده است.
رژیم صهیونیستی در یک سال اخیر چندین بار به سوریه حمله کرده است و از گروه های تروریستی در این کشور حمایت می کند و تلاش دارد به بهانه حفظ امنیت خود در مناطق اشغال شده، میان تهران و مسکو که در چند سال گذشته به عنوان متحد به دولت سوریه برای مقابله با تروریست ها کمک کردند، فاصله ایجاد کند.
در طرف مقابل، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین المللی و فرستاده ویژه رئیس جمهوری در سفر به مسکو گفته بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوره گردی است که به مناطق مختلف سفر می کند و کسی به حرف های او اهمیتی نمی دهد.

ایرنا 

پربیننده ترین خبرها