ربیعی فردا استیضاح می شود

ربیعی فردا استیضاح می شود
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:26

براساس اعلام هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا ( چهارشنبه) برگزار می شود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

پیش از این تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه ای به هیات رییسه خواستار تعویق جلسه استیضاح و برگزاری جلسه ای در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده بودند.
هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه ظهر امروز با بررسی تقاضای استیضاح ربیعی باردیگر تصویب کرد که جلسه استیضاح فردا برگزار شود.

هیات رئیسه مجلس به این نتیجه رسیده که اعلام وصول استیضاح در صحن علنی قانونی بوده و بدین ترتیت فردا (چهارشنبه 17 مرداد ماه) علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی استیضاح می‌شود. 

به گفته اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس، طبق آیین نامه داخلی مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس جمهوری حداقل سه ساعت فرصت دارند از عملکرد این وزارتخانه دفاع کنند، یا می توانند یک ساعت از وقت خود را حداکثر در اختیار دو نماینده موافق قرار دهند. هیات رییسه مجلس نامه ای را برای حضور رییس جمهوری در مجلس برای دفاع از وزیر تعاون ارسال کرده اما هنوز مشخص نشده که رییس جمهوری در این جلسه حضور می یابد یا خیر.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها