شهید عزیز الاسبر را بهتر بشناسیم  

شهید عزیز الاسبر را بهتر بشناسیم  
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 17:37

رژیم صهیونیستی، با پیشروی ارتش سوریه و پیروزی های پی در پی در همه جبهه ها، با دستگاه جاسوسی خود (موساد) ترور مغزهای متفکر را آغاز کرد به گونه ای  که با بمب گذاری خودروی شخصی دکتر "عزیز الاسبر " وی و همراه وی را به شهادت رساندند.

العالمسوريه 

"وفیق نصور" سرهنگ ارتش سوریه گفت: بار دیگر تروریسم، ایدئولوژی جنایتکارانه صهیونیست ها در هدف قرار دادن فرهنگ و تفکر را نشان داد .

"کنان محمد" یکی از خبرنگاران نیز گفت: از دست دادن وی  فقط ضایعه ای برای خانواده و آشنایان او نیست بلکه فاجعه ای برای همه سوریه است و ما با افتخار می گوییم  وی یکی از کسانی بود که سرنوشت ژوئیه را رقم زد.

یکی از دوستان شهید الاسبر گفت: نقش وی در ادامه درگیری ها و مبارزه با تروریسم و دستاوردهای ما در صنایع نظامی و اختراعات و حتی دیدگاه ها در زمینه سیاسی و اجتماعی  بسیار مهم بود.

بسیاری از سوری ها هنوز شهید دکتر عزیز را نمی شناسند وی  دکترای فیزیک هسته ای داشت و کارشناس موشک های با سوخت مایع بود.

پسر شهید الاسبرگفت: وقت زیادی به ما اختصاص می داد با این حال که زمان زیادی نداشت بیش از یک پدر بود یک برادرو رفیق بود و راه آینده را برای ما روشن کرد.

همسر شهید الاسبر گفت : هیچ گاه مشکلات کاری خود را به منزل نمی آورد از جزئیات حوادثی که برایش پیش می آمد خبر نداشتیم با خانواده بسیار مهربان و لطیف و متعهد به تربیت فرزندانش ، بسیار مهربان بود ، زبانم از وصف وی قاصر است.

دختر شهید الاسبرگفت: همواره درباره جان فشانی سخن می گفت و از ما می خواست قدرتمند باشیم و ماموریت وی را کامل کنیم.

این گونه ترور مغزها در سوریه برای جلوگیری از پیشرفت درمقابله با تکفیری ها یعنی بازوی رژیم تجاوزگراسرائیل است.

اهالی وادی العیون در فراق این شخصیت علمی مهم که جنایتکاران وی را ترور کردند  گریان هستند و همه بر ادامه روش مقاومتی وی تا پیروزی کامل  تاکید دارند .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها