واکنش «گروه های مقاومت فلسطین» به حمله رژیم صهیونیستی به یک پایگاه مقاومت

واکنش «گروه های مقاومت فلسطین» به حمله رژیم صهیونیستی به یک پایگاه مقاومت
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 17:56

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه را بدون پاسخ گذاشته نخواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) یکی از پایگاه‌های گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در نوار غزه را هدف قرار داد که منجر به شهادت دو تن از رزمندگان این گردان‌ها شد.

حماس: بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، فوزی برهوم سخنگوی حماس در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها گفت، «این جنبش با جدیت تمام به هدف قرار داده شدن عمدی یک پایگاه گردان‌های القسام می‌نگرد، حمله‌ای که منجر به شهادت دو مجاهد شد».

برهوم در ادامه شهادت این دو نفر را تسلیت گفت و رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش‌ اعلام کرد.

سخنگوی حماس ادامه افزود، امکان ندارد مقاومت تسلیم سیاست بمباران پایگا‌ه‌ها و هدف قرار دادن رزمندگان بدون پرداخت بهای آن شود بلکه قادر است آرامش را از دشمن سلب کند.

جهاد اسلامی: بر اساس گزارش «فلسطین‌الیوم»، جهاد اسلامی هم با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل این حمله اعلام کرد و افزود ملت فلسطین حق دفاع از خود و پاسخ به این جنایت و تمام جنایات رژیم اشغالگر را دارد.

جهاد اسلامی تصریح کرد این حمله، سبک شمردن تلاش‌های مربوطه برای تثبیت آتش‌بس است و سست بودن این پیشنهادها را نشان می‌دهد.

گردان‌های القسام: گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس نیز بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد دو شهید امروز راه جهاد و مقاومت «احمد عبد الله جمعة مرجان» (24 ساله) و «عبد الحافظ محمد عبد الحافظ السیلاوی» (23 ساله) هستند. القسام در ادامه شهادت این دو نفر را تبریک و تسلیت گفت. 

رژیم صهیونیستی دو روز پیش نیز یکی از پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه را هدف قرار داد که طی آن چند نفر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها