آموزش تروریست‌ها در ترکیه

آموزش تروریست‌ها در ترکیه
شنبه 1 مهر 1391 - 06:18

دبير كل حزب الناصري مصر، تركيه را مسئول اصلي حمايت از تروريست ها و مزدوران سوري دانست و گفت: صهيونيست ها در ترکيه تروريست‌ها را براي عمليات در سوريه آموزش مي دهند.

"احمد حسن" روز شنبه به شبكه العالم، گفت: تروريست ها در تركيه آموزش مي بينند و براي آموزش آنها،  كارشناساني از رژيم اشغالگر و برخي از كشورها به كار گرفته مي شوند.

دبير كل حزب الناصري مصر خاطرنشان کرد:آل سعود در تخريب روابط كشورهاي عربي و توطئه عليه ملت هاي عرب يد طولایي دارد؛ هنگامیكه ارتش مصر از انقلاب يمن حمايت كرد، آل سعود اموال هنگفتي را براي جذب مزدوران و تروريستها و ضربه زدن به ارتش مصر و انقلاب يمن به كار گرفت.

احمد حسن يادآور شد: در سال 1961 و هنگاميكه مصر و سوريه با هم متحد شدند، عربستان صدها ميليون دلار براي كودتا عليه اين اتحاد و جدايي اين دو كشور از هم هزينه كرد.

دبير كل حزب الناصري مصر، درباره نقش قطر در حوادث منطقه نيز گفت: قطر نقش مهمي در جهان عرب ندارد؛ این کشور اخيرا در منطقه فعال شده و طرح هاي آمريكا و غرب را براي تخريب امت و جهان عرب اجرا می کند.

به گفته دبير كل حزب الناصري مصر، حوادث جاري در سوريه ارتباطي با اصلاحات و يا تلاش براي ايجاد دمكراسي، مسائل سياسي، اجتماعي و اقتصادي ندارد و اين حوادث به هدف تكميل طرح آمريكا جهت بي ثبات كردن جهان عرب و خدمت به منافع رژيم صهيونيستي است.

احمد حسن تاكيد كرد: طرح آمريكا كه عربستان، تركيه و قطر براي تحقق آن تلاش خود را به كار بسته اند، محكوم به شكست است.

21-17:47



پربیننده ترین خبرها