تازه ترین تحولات یمنی یمن/ سرنگونی پهپاد پیشرفته عربستان سعودی در جیزان

تازه ترین تحولات یمنی یمن/ سرنگونی پهپاد پیشرفته عربستان سعودی در جیزان
پنج‌شنبه 8 شهريور 1397 - 10:24

پدافند هوایی یمنی ها یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفتۀ چینی را بر فراز گذرگاه مرزی الطوال در استان جیزان عربستان سرنگون کرد.

العالم - یمن

ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کردند، یک فروند پهپاد پیشرفته متعلق به ارتش سعودی را در استان جیزان منهدم کردند، ارتش یمن تاکید کرده است این پهپاد پیشرفته از نوع «CH-4» ساخت کشور چین بوده است.

پهپاد CH-4 قابلیت های فراوان و سقف پرواز بسیار بالایی دارد و می تواند از ارتفاع بیش از 5 هزارمتری اهدافی را در سطح زمین هدف قرار دهد.

یگان موشکی ارتش یمن چهارشنبه شب نیز سه فروند موشک «زلزال1» را به سمت مواضع نظامیان سعودی و عناصر مزدور در نجران شلیک کردند.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع یمنی گزارش داد که این سه موشک به سمت پایگاه‎های «الشرفه، السدیس و الصوح» در نجران شلیک شده است.

منابع نظامی یمن تاکید کردند که  این موشک‌ها دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

           تازه ترین تحولات یمنی یمن

10:41 | نیروهای یمنی 3 موشک "زلزال 1" و چندین گلوله توپ به سوی مواضع نظامیان سعودی در استان نجران عربستان شلیک کردند. 

10:37 | هلاکت یکی از سرکردگان مزدوران سعودی به نام عبدالعزیز احمد الحجوری در شهر حرض استان حجه یمن. 

10:29 | ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی از ترس بازداشت شدن فرماندهان نظامی خود، به آنها دستور داده اند که به خارج سفر نکنند. 

11:35 | هلاکت و مجروحیت بیش از 90 مزدور و نظامی سعودی به ضرب گلولۀ تک تیراندازان یمنی در 5 روز گذشته. 

11:33 | نیروهای یمنی با جلوگیری از پیشروی مزدوران سعودی در شرق شهر الدریهمی یک خودروی نظامی و یک خودروی حامل بیش از 20 مزدور را با موشک منهدم کردند که سرنشینان آن به هلاکت رسیدند و زخمی شدند. 

پربیننده ترین خبرها