معاون سابق موساد اذعان کرد:

اسرائیل نتوانست فن‌آوری جدید موشکی حزب‌الله را متوقف کند

اسرائیل نتوانست فن‌آوری جدید موشکی حزب‌الله را متوقف کند
شنبه 17 شهريور 1397 - 19:13

مقام ارشد سابق موساد با اذعان به تحول موشکی حزب الله لبنان گفت، حزب الله اینک می‌تواند راکت‌های سنگین ساخت خود را به موشک‌های دقیق تبدیل کند.

العالم _ لبنان

منابع صهیونیست به رشد توان نظامی حزب‌الله لبنان اعتراف کردند.

 به نوشته روزنامه «جروزالم پست» حزب‌الله به تازگی موفق شده به سامانه‌های هدایت دقیق مبتنی بر «جی .پی. اس» دست یابد و این موجب می‌شود تا راکت‌های سنگین مقاومت به موشک‌های دقیق مبدل شوند.

«نفتالی گرنوت» معاون سابق موساد در نشست «هرتزیلیا»  با اعتراف به این مسئله گفت که این فعل و انفعال مرحله جدیدی در رشد توانمندی حزب الله در ساخت راکت‌های پیشرفته و برد بلند و با دقت هدف‌گیری بالا به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش، این مسئله موجب می‌شود که قدرت حزب الله در نبرد آینده احتمالی با اسرائیل نیز «مهلک‌تر» شود.

این مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ادامه اظهار نظر خود درباره توانمندی نیروهای مقاومت حزب الله لبنان گفت، اعتماد به نفس حزب‌الله به خاطر پیروزی در عرصه سوریه افزایش یافته است.

 به نوشته این روزنامه،گرانوت با اشاره به شکست عملیات نظامی تل آویو در انتقال فنآوری نظامی به حزب الله گفت: «با وجود تلاش اسرائیل برای جلوگیری از انتقال سلاح‌های پیشرفته، حزب‌الله به نسبت گذشته بسیار قوی‌تر است. نیروهای حزب‌الله موشک‌های ضد هوایی، ضد تانک و اخیرا تعداد کمی سامانه‌های هدایت دقیق مبتنی بر جی .پی. اس دریافت کرده‌اند که به آن‌ها کمک می‌کند تا راکت‌های سنگین را به موشک‌های دقیق تبدیل کنند.»

فارس

پربیننده ترین خبرها