اقدامات خودسرانۀ شورای "امر به معروف" پایان می یابد؟

اقدامات خودسرانۀ شورای
چهارشنبه 12 مهر 1391 - 14:47

رييس شوراي موسوم به "امر به معروف و نهي از منكر" عربستان گفت: از اين پس اين شورا مانع از اقدامات خودسران? اعضاي خود در برخورد با مردم خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، شيخ " عبداللطيف آل الشيخ " رئيس شورای امر به معروف و نهي از منكر عربستان روز چهارشنبه اعلام كرد: حضور عوامل ميداني اين سازمان در مقابل بازارها ممنوع شده است.
آل الشيخ در گفت و گو با روزنامه عربستاني عكاظ تاكيد كرد: هيچ يك از اعضاي سازمان اجازه ندارد در مقابل دروازه هاي بازار بايستد و اين افراد حق ندارند جلوي ورود مردم به بازار را بگيرند.
وي با بيان اين كه به زودي آيين نامه اي به منظور تعيين سازوكار فعاليت عناصر اين سازمان ابلاغ خواهد شد، خاطر نشان كرد: بر اساس اين آيين نامه، برخي از اختيارات اين نيروها به ويژه اختياراتي از قبيل ورود به اماكن، بازداشت افراد و بازجويي از آن ها و همچنين حضور در دادگاه ها، به سازمان ها و نهادهاي ديگر واگذار خواهد شد.
آل الشيخ گفت: بر اساس آيين نامه جديد، ورود اعضای اين سازمان به اماكن عمومی بدون حکم و دستور سازمان ها و نهادهاي ذيربط ممنوع خواهد شد و اين مساله جلوي برخي اقدامات خودسرانه را خواهد گرفت.
شيخ " عبداللطيف آل الشيخ " در پايان اعتراف كرد: اشتباهات اين سازمان زياد بوده و  طبیعی است که هر کار و اقدامی با اشتباهاتی همراه است، اما روند فعاليت هاي سازمان اخیراً نظم گرفته و ساماندهی شده است.

پربیننده ترین خبرها