رشوه هنگفت آل خليفه به رسانه هاي غربي

رشوه هنگفت آل خليفه به رسانه هاي غربي
جمعه 14 مهر 1391 - 18:08

دبيركل جمعيت ملي وحدت خواه دموكراتيك بحرين، از پرداخت رشوه هاي هنگفت توسط رژيم آل خليفه به رسانه هاي آمريكايي و اروپايي از جمله "سي ان ان" براي توجيه جنايت هاي خود و فريب افكار عمومي جهان خبر داد.

"فاضل عباس" جمعه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه همچنان به فريب افكار عمومي ادامه مي دهد، اين رژيم پيش از اين نيز با پرداخت مبالغ هنگفت به شركت هاي روابط عمومي در آمريكا و اروپا و برخي محافل مطبوعاتي و روزنامه نگاران، تلاش مي كرد كه افكار عمومي را بفريبد و چهره اي موجه از خود ارائه داده، بر جنايت هايي كه در بحرين مرتكب مي شود، سرپوش بگذارد.

وي تصريح كرد: با اين وصف عجيب نيست اگر " سي.ان.ان " عهده دار فريب افكار عمومي جهاني در قبال آن چه در بحرين مي گذرد، شود. آمريكا در حالي كه پرچم آزادي بيان را بالا گرفته است، در قبال آن چه در بحرين مي گذرد، گمراه كردن افكار عمومي را ترجيح مي دهد و متاسفانه در اين مجال از " سي.ان.ان " به عنوان ابزار گمراه سازي استفاده مي كند.

عباس فراخوان براي تظاهرات امروز در بحرين را بخشي از اعلام همبستگي مردم بحرين با زنان زنداني و اعتراضي به جلوگيري از مشاركت نبيل رجب در تشييع جنازه مادرش دانست و گفت: اين اقدام رژيم آل خليفه، ثابت مي كند كه مردم بحرين با رژيمي فاقد اخلاق و ارزش هاي انساني مواجه است.

وي گفت: اين تظاهرات همچنين تاكيدي است بر اين كه رژيم آل خليفه همچنان به روند سركوب مردم و مخالفان پايبند است و قدرت هاي بزرگ نيزبه سبب حمايت و پشتيباني از اين رژيم مقصر اصلي محسوب مي شوند زيرا اين حمايت هاي ننگين سبب چنين جنايت هاي مغاير قوانين بين المللي شده است.

عباس خيزش مردمي در بحرين را در زمينه هاي اقتصادي، سياسي و اجتماعي تاثيرگذار ارزيابي كرد و افزود: كشور به نوعي دچار فلج كامل شده است و رژيم آل خليفه ديگر نمي تواند با آرامش بر كشور حكومت و براي افكار عمومي جهان وانمود كند كه آرامش در بحرين برقرار است.

دبيركل جمعيت ملي وحدت خواه دموكراتيك بحرين با بيان اين كه هرگونه طرح بين المللي براي گمراه سازي افكار عمومي در مورد بحرين محكوم به شكست خواهد بود، گفت: ملت بحرين مصمم است كه از موفقيت رژيم آل خليفه در فريفتن افكار عمومي جلوگيري كند.

گفتني است كه خانم " آمپر لايون " خبرنگار سابق سي.ان.ان فاش كرده كه رژيم آل خليفه مبالغ هنگفتي به اين شبكه پرداخت كرده است تا افكار عمومي جهان را در خصوص سركوبگري هاي خشونت باري كه در بحرين صورت مي گيرد، بفريبد.

لايون در گفت و گو با شبكه " روسيا اليوم " خاطر نشان كرد: رژيم آل خليفه با پرداخت رشوه، حتي سياست شبكه سي.ان.ان را هم تغيير داد. شبكه سي.ان.ان در اين زمينه به يكي از خبرنگاران خود دستور داد برنامه اي درباره مردم خوشبخت در بحرين تهيه كند.

10/05           10:54        
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها