اتحادیه بین المجالس خواستار آزادی اسیران فلسطینی شد

اتحادیه بین المجالس خواستار آزادی اسیران فلسطینی شد
شنبه 3 ارديبهشت 1390 - 04:56

اتحاديه بين المجالس روز پنجشنبه از رژيم صهيونيستي خواست فورا همه اسيران به ويژه نمايندگان مجلس فلسطين را از زندان آزاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، اتحادیه بین المجالس به ویژه بر آزادی مروان برغوثی دبیرکل جنبش فتح و احمد سعدات دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد.

 

 اتحادیه بین المجالس همچنین از اسراییل خواست از اقدام علیه نمایندگان فلسطینی ساکن قدس که به تبعید تهدید شده اند ، خودداری کند زیرا تبعید آن ها غیرقانونی ، غیرانسانی و غیراخلاقی است.

 

این اتحادیه سپس اقدامات رژیم صهیونیستی ضد نمایندگان فلسطینی در قدس و به ویژه تبعید احمد ابوطیر را محکوم کرد و آزادی تردد نمایندگان فلسطینی را خواستار شد.

 

اتحادیه مذکور روز پنجشنبه برای بررسی گزارش حقوق بشر پارلمان ها و رسیدگی به موضوعات مطرح شده از سوی 306 پارلمان از سراسر کشور تشکیل جلسه داد که یکی از موضوعات مطرح شده ، مساله نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین بود.

 

اتحادیه بین المجالس همچنین از رژیم صهیونیستی خواست به یک هیات از این اتحادیه اجازه دهد با نمایندگان فلسطینی در زندان های این رژیم ملاقات کند.

 

اتحادیه بین المجالس همچنین از کنست ( پارلمان رژیم صهیونیستی ) خواست در حمایت از حقوق بشر و آزاد کردن نمایندگان فلسطینی ایفای نقش کند زیرا بر اساس قوانین بین المللی و همه توافقنامه های امضا شده توسط این رژیم ، اسراییل را ملزم به رعایت قوانین بین المللی می کند.

پربیننده ترین خبرها