الزهـّار: اقدامات صهیونیست ها ناشی از ترس آنهاست

الزهـّار: اقدامات صهیونیست ها ناشی از ترس آنهاست
شنبه 15 مهر 1391 - 18:37

العالم، غزه - يكي از رهبران جنبش حماس با تاكيد بر ارتباط مستقيم تحركات رژيم صهيونيستي در قدس با تغييرات ژئوپوليتيك منطقه و انقلاب هاي عربي، ترس و نگراني را دليل اقدامات اخير صهيونيست ها دانست.

"محمود الزهّار" روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: رویدادهای قدس و فلسطین و تحرکات رژیم صهیونیستی ارتباط مستقیم با جغرافياي سياسي منطقه دارد و این تحرکات ناشی از ترس است.

عضو ارشد جنبش حماس، افزود: سیاست صهيونيست ها اساسا بر اعمال زور استوار است؛ آنها پس از این که با کشورهای بزرگی مثل مصر توافق كردند تا این کشورهای عربی از صحنه منازعه فلسطين خارج شوند، گامی بزرگ به جلو برداشتند؛ در نهایت رژیم صهیونیستی هنگامي كه در ميان فلسطينيان كسي را يافت كه بتواند توافقنامه به رسمیت شناختن اسرائیل را امضاء کند، گامي بلندتر و خطرناكتر برداشت.

الزهار ادامه داد: اسرائيلي ها اکنون ترس واقعي را تجربه مي كند؛ آنها خود را رژیمی تهديد شده و جزيره اي منزوي در نظر گرفته اند.

وي در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: غرب از تروريسم برای تجاوز به ملت های عرب و سرزمين هاي اسلامي استفاده می کند.

محمود الزهار، گفت: تشكيلات خودگردان فلسطين در رام الله براي  مقابله با مقاومت، با دشمن صهیونیست همكاري امنيتي دارد و اگر برنامۀ مشخصی برای برای مقابله با شهرك سازي و یهودی سازی وجود داشت، اكنون به چنین وضعیتی نمی رسیدیم.

 06 - 17:50

 



پربیننده ترین خبرها