فلسطین در آُستانه انتفاضه سوم

فلسطین در آُستانه انتفاضه سوم
يکشنبه 16 مهر 1391 - 08:54

محافل امنيتي صهيونيستي با پيش‌بيني اينکه خيزش مردم فلسطين و شلعه ور شدن انتفاضه سوم در سايه بيداري اسلامي ملتهاي منطقه نزديک است، گروههاي تروريستي وابسته به خود موسوم به واحد "دوبدوبان" را براي رصد کردن فعاليتهاي مردم فلسطين به کرانه باختري اعزام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی این باره گفت: "نیروهای دوبدوبان به منظور جلوگیری از فعالیتهای ضد اسرائیلی در کرانه باختری عملیات تفحص و گشت خود را در این منطقه آغاز کردند".

یکی از نیروهای واحد دوبدوبان در این خصوص به گزارشگر تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: "فعالیتهای ما در منطقه یهودا و سامره واقع در کرانه باختری در مقایسه با سالهای گذشته دشوارتر شده است".

وی افزود: "حضور گسترده گردانهای پلیس تشکیلات خودگردان در سطح شهر و در گذرگاهها عملکرد ما را در شناسایی گروه‌های خرابکار دشوار کرده است".

گزارشگر صهیونیست گفت: "هواپیماهای شناسایی وابسته به ارتش نیروهای دوبدوبان را هنگام انجام عملیات در مناطق فلسطینی همراهی می کنند؛ در صورتی که فلسطینیها از ورود نیروهای اسرائیل به منازل خود ممانعت کنند، نیروهای اسرائیلی درب خانه مورد نظر را منفجر می کنند". 

تلویزیون رژیم اشغالگر در همین رابطه، تصاویری از اسرای فلسطینی را که در قبال تحویل شالیط از بند اشغالگران آزاد شدند، پخش کرد.

گزارشگر رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: "نیروهای دوبدوبان اطلاعات کاملی از 1027 فلسطینی که در قبال شالیط آزاد شدند، در اختیار دارند".

وی افزود: "واحد دوبدوبان ده تن از کسانی را که در مقابل آزادی شالیت، از زندانهای اسرائیل آزاد شدند دوباره بازداشت کرد".

این گزارشگر تأکید کرد: "گسترش حضور حماس در مناطق فلسطینی از یک سو و کم رنگ شدن آثار فرایند صلح میان اسرائیل و فلسطین از سویی دیگر، احتمال شعله ور شدن کرانه باختری را با جرقه انتفاضه سوم تقویت می کند".

پربیننده ترین خبرها