پایان سلطه‌گری آمریکا با پیروزی مردم سوریه

پایان سلطه‌گری آمریکا با پیروزی مردم سوریه
دوشنبه 17 مهر 1391 - 06:43

شکست طرح سرنگوني نظام سوريه ضربه بزرگي بر تأثير و سلطه آمريکا در خاورميانه و توطئه کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس و طمع ورزي‌هاي ترکيه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی از محافل منطقه‌ای و بین‌المللی بر این باورند که موفقیت دولت سوریه در حلب علیه افراد مسلح تروریست پیروزی مهمی در برابر کشورهایی خواهد بود که برای ضربه زدن به مردم سوریه و سرنگونی نظام حاکم آن تلاش می‌کنند.

این محافل تاکید می‌کنند که پیروزی ارتش سوریه در حلب سبب خواهد شد تا ترکیه دیگر نتواند به آسانی تسلیحاتی نظامی و افراد مسلح به داخل مرزهای سوریه اعزام کند و در نتیجه افراد مسلح دچار خسارت شدید خواهند شد و حامیان منطقه‌ای آن‌ها نیز نخواهند توانست سلاح و تجهیزات در اختیار آن‌ها قرار دهند.

به نوشته نشریه فلسطینی المنار به نقل از منابع دیپلماتیک، شکست طرح سرنگونی نظام سوریه ضربه بزرگی بر تأثیر و سلطه آمریکا در خاورمیانه خواهد بود و توطئه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و طمع ورزی‌های ترکیه را در زمینه سلطه بر کشورهای عربی به بهانه اسلام خواهی با شکست مواجه خواهد کرد.

نظام حاکم سوریه پس از پیروزی بر تروریست‌ها با اقتدار در برابر رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت و دیگر آمریکا در عرصه منطقه یکه‌تاز نخواهد بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها