عضو پارلمان سوريه:

بحران سوريه رو به پايان است

 بحران  سوريه رو به پايان است
دوشنبه 17 مهر 1391 - 13:48

دمشق (العالم)-عضو مجلس نمايندگان سوريه، اوضاع اين کشور را رو به بهبود دانست و گفت: بحران موجود در حال فروکش است.

"عبدالله قيروز" در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: برخي طرف ها برای خدمت به رژيم صهيونيستي سعی دارند با گرفتار کردن منطقه در درگیری های فرقه ای و طایفه ای، ناکامی های سال 2006 این رژیم را به نوعی جبران کنند.

وي تصریح کرد: برخی كشورهاي همسايه و برخی دولتمردان لبنان در كشتار مردم سوريه، انتقال سلاح به این کشور و اقدامات تحريك آميز بر ضد سوريه دست دارند. به عنوان مثال جریان "المستقبل" لبنان برای سرپوش گذاشتن بر طرح هاي  تكفيري وهابي ها در منطقه، تلاش می کند.

قیروز تاكيد كرد: سوریه در سایه حکومت بشار اسد، براي حمايت از لبنان و صلح داخلي  اين كشور ، هزاران قرباني داده است و به همین علت کسی حق ندارد علیه دولت یا رهبران ملی گرای سوریه اقدام کند.

عضو مجلس نمایندگان سوريه با اشاره به این که منافع لبنان قدرتمند و باثبات با منافع سوريه در سایه رياست جمهوري بشار اسد، پيوند خورده است، گفت: لبنان تكفيري سلفي كه کانون اختلافات مذهبي باشد، تامین کننده منافع اسراییل و آمریکاست.

وي در پایان خاطرنشان کرد که مردم لبنان بايد اطمينان داشته باشند كه سوريه قدرتمند است و در اين نبرد پيروز خواهد شد و در این کشور هيچ جايي براي اختلافات مذهبي و طائفي وجود ندارد.

SM-07-17:52

پربیننده ترین خبرها