حذف شبکه های تلویزیونی، نشانۀ مقبولیت روزافزون ایران است

حذف شبکه های تلویزیونی، نشانۀ مقبولیت روزافزون ایران است
چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:11

عضو "موسسه سلطنتي انگليس در امور بين الملل" حذف شبكه هاي ايراني از ماهواره "هاتبرد" را ناشي از مقبوليت روز افزون ايران درميان ملت هاي جهان عنوان کرد.

"عبدالله حموده" در مصاحبه با شبكه خبری  العالم، اقدام شركت "يوتل ست" در قطع شبكه هاي ماهواره اي ايران را محكوم كرد و گفت: بايد با اتحاديه اروپا به علت اتخاذ این تصمیم غیر قانونی، برخورد شود.

وی گفت: اين اقدام تنها يك تصميم ساده اتحاديه اروپا براي فسخ يك جانبه قرارداد با ايران نيست زیرا اين اتفاق همزمان با تحميل تحريم های جدید به ايران رخ داده و از وجود طرح از پیش طراحی شده حکایت می کند.

حموده، این اقدام اتحادیه اروپا را رویارویی همه جانبه ای دانست که درآن از هر روشي برای محروم کردن ایران از بیان حقایق و حتی دفاع از خود، استفاده می شود.

عضو "موسسه سلطنتي انگليس در امور بین الملل"، قانون بین الملل را به علت ارائه نکردن راه حل برای این قبیل مسائل، ناقص عنوان کرد و گفت: این امر باعث شده است که تنها راه حل این اختلافات، مطرح کردن آن در دادگاه باشد. به نظر من بايد با اتحاديه اروپا به علت اتخاذ چنین تصمیمی برخورد شود، زيرا رسانه مشمول تحريم نمی شود و اطلاع رسانی، رابطی به برنامه صلح آميز هسته اي ايران ندارد.

وي در پایان خاطرنشان کرد که براي شكستن انحصار رسانه اي در غرب بايد ماهواره هاي مستقل جايگزين ماهواره هاي غربي شود.

fz-17-21:51

پربیننده ترین خبرها