جلوگیری از پخش العالم ؛ مخالف دمکراسی است

جلوگیری از پخش العالم ؛ مخالف دمکراسی است
پنج‌شنبه 27 مهر 1391 - 19:44

بيروت (العالم) - نائب رئيس شوراي اطلاع رساني لبنان گفت: تصميم كشورهاي اروپايي در جلوگيري از پخش شبكه العالم و ديگر شبكه هاي ماهواره اي ايران ، در راستاي مخالفت با اجراي اصول دموكراسي و نپذيرفتن راي و بيان طرف مقابل است.

ابراهيم عوض روز پنجشنبه درمصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت : غربي ها بهتر است كلمه دموكراسي را از فرهنگ خود حذف كنند و به جاي آن از ديكتاتوري استفاده كنند.
وي با به تمسخر گرفتن گفته اروپايي ها مبني بر اينكه ممنوعيت پخش شبكه هاي ايراني در چارچوب تحريم است، گفت: دموكراسي بدان معناست كه هر صاحب حقي ، نظرات و آراي خود را به آزادي بيان كند؛ ولي اروپايي ها مي خواهند كه ايران را به دليل نظرات مخالف، تحريم كنند.
نائب رئيس شوراي اطلاع رساني لبنان گفت : اين اقدام ، بسيار وقيح است و اتحاديه اروپا و همه طرف هاي پيرو سیاست های آمريكا نمي خواهند صداي مقاومت و حق به گوش جهانيان برسد ؛ بلكه به دنبال به زانو درآوردن کشورهای مقابل خود هستند و مي خواهند كه اسرائيل در امنيت و آرامش باشد.
ابراهيم عوض اظهار داشت : اتحاديه اروپا و آمريكا مي خواهند كه صداي همه مخالفان اسرائيل و محور مقاومت و طرف هاي عربي را ساكت كنند و به خواسته آنان براي بازپس گرفتن حقوق ملت هاي عربي و فلسطيني بي توجه باشند.
وي افزود:كساني كه مسئوليت اطلاع رساني را در اتحاديه اروپا برعهده دارند، طرفدار صهيونيست ها هستند و تحرك و اقدام های آنان عليه شبكه هاي المنار و العالم،گواه بر صحت اين موضوع است.
fz-18- 17:38

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها