نمایندگان رژیم اشغالگر در کنفرانس پزشکی دبی

نمایندگان رژیم اشغالگر در کنفرانس پزشکی دبی
سه شنبه 2 آبان 1391 - 14:56

اتحاديه پزشکان اردني سي و سومين کنفرانس انجمن جهاني جراحي استخوان و هفدهمين نشست انجمن عربي جراحي استخوان را به دليل حضور نمايندگاني از رژيم اشغالگر، تحريم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اتحادیه پزشکان اردنی تأکید کرد، این کنفرانس را که قرار است نوامبر آینده در دبی برگزار شود؛ به دلیل موافقت برگزار کنندگان با حضور نمایندگانی از رژیم اشغالگر، تحریم می کند.

اتحادیه پزشکان اردنی در بیانیه خود خاطرنشان کرد، پس از اطمینان یافتن از اطلاعات ارایه شده از سوی کمیته برگزار کننده مبنی بر اینکه "ممانعتی در خصوص حضور پزشکان از رژیم صهیونیستی وجود ندارد"؛ تصمیم گرفته شد که این کنفرانس تحریم شود، و به پزشکان اردنی اجازه شرکت در این کنفرانس داده نشود؛ زیرا این کنفرانس که در یک سرزمین عربی برگزار می شود، به نوعی عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر به شمار می‌آید.

این اتحادیه با محکوم کردن حضور نمایندگان رژیم اشغالگر در کنفرانس‌های عربی، خاطرنشان کرد، در هر کنفرانسی که در سرزمین های عربی با حضور صهیونیستها برگزار شود شرکت نخواهد کرد.

اتحادیه پزشکان اردنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای بخشهای بهداشت و پزشکی کشورهای عربی به شمار می آید، تأکید کرد که با هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در زمینه بهداشت و پزشکی مخالف است.

اتحادیه پزشکان اردنی درخواست کرد به پزشکان در خصوص خطرات عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر هشدار داده شود؛ چرا که این پزشکان در شکنجه نیروهای شجاع مقاومت در بازداشتگاه ها و زندانهای رژیم صهیونیستی مشارکت دارند.



پربیننده ترین خبرها