نمازعید قربان در سایه تدابیر امنیتی صهیونیستها

نمازعید قربان در سایه تدابیر امنیتی صهیونیستها
شنبه 6 آبان 1391 - 17:32

با وجود تدابير شديد امنيتي رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي، مردم مسلمان فلسطين با برگزاري نماز عيد قربان در مسجد الاقصي ، بر ضرورت مقابله با توطئه هاي اين رژيم براي يهودي سازي قدس شريف و توسعه شهرك سازي، تأكيد كردند.

"شيخ عبدالعظيم سلهب" رئيس شوراي اوقاف قدس امروز (شنبه) در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: ما در اين عيد سعيد قربان از مسلمانان جهان مي خواهيم كه براي رهائي مسجد الاقصي از چنگال رژيم اشغالگر و منفور اسرائيل تلاش كنند.

خاطرنشان می شود که صهیونیست ها در ایام عید قربان محدوديت هاي زيادي براي فلسطيني هاي ساکن قدس از جمله جلوگیری از خريد قرباني از كرانه باختري و ذبح آن در قدس ایجاد می کنند ولي فلسطيني ها با وجود اين محدوديت ها با تمام توان برای حفظ شعائر اسلامی تلاش می کنند.

"علي خميس" رئيس مركز "بيت الرحمه" در قدس به العالم گفت: چنين محدوديت هائي دخالت آشكار در امور مسلمانان قدس است و رژیم صهیونیستی در حالي دست به چنین اقداماتی می زند که مدعي دفاع از آزادي عبادت است. 

وی افزود: رژيم صهيونيستي در حالي از انتقال قرباني به قدس و ذبح آن در این شهر ممانعت مي كند كه حتي يك كشتارگاه در قدس وجود ندارد.

MKH-27-10:52

 

پربیننده ترین خبرها