مسئولیت سازمانهای حقوقی درقبال زندانیان بحرینی

مسئولیت سازمانهای حقوقی درقبال زندانیان بحرینی
شنبه 6 آبان 1391 - 19:45

خواهر "حسين العالي" شهروند بحريني بازداشت شده به اتهام دروغين، ساخت و نگهداري مواد منفجره، از سازمان هاي بين المللي مدافع حقوق بشر خواست براي آزادي برادرش و ديگر زندانيان سياسي که با اتهاماتي دروغين زنداني شده اند، فورا اقدام کنند.

"آسيه العالي" در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: برادر 28 ساله ام از 4 ماه پيش به اتهام نارواي " ساخت و نگهداري مواد منفجره " در سلول انفرادي حبس شده است. 

وی افزود: برادرم  ديسك كمر و درد زانو دارد و حتی قادر به كار كردن نیست پس چگونه می تواند  مواد منفجره بسازد؟!

آسيه گفت: برادرم در مکانی نامعلوم زندانی شده است و درباره او چیزی به ما نمی گویند و ما تنها می دانیم که او در سلول انفرادي به سر می برد.

العالي گفت: ما به تازگی به مدت نيم ساعت يا كمتر با برادرم تحت تدابير شديد امنيتي ملاقات كرديم و برادرم به ما گفت: كه زخمي هاي چركيني در بدنش وجود دارد.

آسيه العالي مسئولان بحرين را به خودداری از ارائه خدمات درماني به برادرش متهم كرد و گفت: در آنجا تنها داروهاي مسكّن به برادرم مي دهند در حالي كه وي نياز هفتگي به آمپول و مراقبت پزشکی دارد.

آسيه گفت: سازمان هاي حقوقي بين المللي بايد براي نجات زندانيان سياسي بي گناه از قعر زندان هائي كه در آن با خطر از دست دادن بينائي و شنوائي خود مواجه هستند ، تلاش كنند.

MKH-27-13:49

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها