انگلیس به آمریکا پشت کرد

انگلیس به آمریکا پشت کرد
يکشنبه 7 آبان 1391 - 10:59

العالم، لندن - خبرنگار آمريکايي، مخالفت انگليس با استفاده آمريکا از پايگاه هاي نظامي اين کشور را بيانگر رويگرداني حاميان سنتي صهيونيست ها در انگليس از سياست هاي جنگ طلبانه آمريکا و رژيم اشغالگر دانست.

خانم "كارول گولد" روز یکشنبه در مصاحبه با شبكه العالم اظهار داشت: خبر مخالفت دیوید كامرون نخست وزیر انگلیس با استفاده از پايگاه هاي نظامي این کشور برای حمله به ايران غيرمنتظره بود؛ این موضوع نشان می دهد که حتي اعضاي حزب محافظه كاران انگلیس كه حامي صهيونيسم جهاني هستند، عليه آمريكا و اسرائیل موضع گرفته اند .

گولد تأکید کرد: مخالفت انگلیس با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی این کشور برای مخالفت با حمله به ايران بوده است؛ و این موضوع جدی است.

گولد با اشاره به نگرانی افكار عمومي آمريكا از احتمال حمله به ايران، خاطرنشان کرد: اسرائيلي ها منتظر نتیجه انتخابات آمريكا هستند و پيش بيني مي كنند كه ميت رامني بر باراك اوباما پيروز شود تا حمله به ايران آغاز شود .

وی تاکید کرد که کشورهاي غربي و به ویژه آمريكا و انگليس گرفتار بحران اقتصادي هستند، و نمی توانند هزينه هاي جنگ را تحمل کنند.

كارول گولد ادامه داد: انگليس امروز عليه سياست هاي آمريكا موضع گرفته است، و به صراحت اعلام مي كند كه برخلاف توني بلر نخست وزير سابق كه به تبعيت از آمريكا خود را در افغانستان و عراق گرفتار كرد، درگير جنگ جدید نخواهد شد.

 

27-19:44

 





پربیننده ترین خبرها