تجمع گسترده مردم بحرين براي شكستن محاصره العكر

تجمع گسترده مردم بحرين براي شكستن محاصره العكر
دوشنبه 8 آبان 1391 - 15:42

منامه (العالم) - عضو سابق شوراي جمعيت الوفاق بحرين از تجمع گسترده مردمي طي امروز (دوشنبه 8آبان) در روستاي العكر بحرين براي اعلام همبستگي با ساكنان اين روستا و شكستن محاصره آن خبر داد.

"ابراهيم المدهون" در مصاحبه با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: اين تجمع گسترده نشان دهنده عزم و اراده قوي مردم براي ادامه اعتراض هاي مسالمت آميز با هدف مطالبه درخواست هاي مشروعشان است.

وي افزود: جوانان 14 فوريه، راهپيمايي ها، تحصن ها و اقدامات بسياري را براي رسيدن به خواسته هاي مشروع خود انجام داده اند و در اين مسير ثابت قدم هستند.
المدهون همچنين گفت: جمعيت هاي سياسي بحرين نيز همراه با مردم دست به تحرك هاي سياسي مختلف زده اند و در اين رابطه با نهادهاي جامعه مدني و سازمان هاي حقوق بشر در داخل كشور و خارج از آن ارتباط برقرار كرده اند.
وي تاكيد كرد كه اين تحرك ها تا زمان تحقق خواسته هاي مشروع مردم همچنان ادامه دارد.
المدهون تصريح كرد: مردم بحرين براي رسيدن به خواسته هاي خود ثابت قدم هستند اين در حالي است كه مسئولان آل خليفه از هيچ تلاشي براي آزارو اذيت مردم و شكنجه آنان كوتاهي نمي كنند.
وي با بيان اين كه مسئولان بحريني از كشتار مردم و زنداني و شكنجه كردن آنان دست برنخواهند داشت، افزود: واقعيت ها حاكي از آن است كه پيروزي در نهايت از آن مردم بحرين خواهد بود.
29-10:46

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها