تمرین درگیری با حزب الله در فلسطین

تمرین درگیری با حزب الله در فلسطین
دوشنبه 15 آبان 1391 - 06:48

سربازان پياده نظام رژيم اشغالگر با اجراي مانور نظامي در ارتفاعات شمال فسطين، نحوه درگيري با نيروهاي حزب الله را تمرين کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از این مانور، اظهار داشت: "سربازان در مانوری نظامی در ساعات اولیه بامداد، از ارتفاعات حرمون به مناطق پایین این ارتفاعات هجوم بردند".

این گزارشگر ادامه داد: "در این مانور عناصر حزب الله به‌طور فرضی نیروهای اسرائیلی را غافلگیر کردند. در این رزمایش با در نظر گرفتن شرایط جنگ، نیروهای اسرائیلی برای پاکسازی دره های شمالی از عناصر حزب الله، آموزش دیدند".

وی خاطرنشان کرد: "هرگونه اشتباه تاکتیکی در این عملیات به افزایش شمار زخمیها در صفوف سربازان منجر می شود".

گزارشگر تلویزیون رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد: "اغلب سربازانی که در این مانور حضور داشتند جوان بوده و در جنگهای سابق حضور نداشتند".

"غالب قندیل" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های صهیونیستی) شبکه العالم، تصریح کرد: از سال 2002 تا کنون رزمندگان حزب الله در همه درگیریها با ارتش رژیم صهیونیستی، برتری خود را نسبت به نیروهای اشغالگر ثابت کرده اند.

وی گفت: نیروهای حزب الله به دنبال برتری راهبردی بر نظامیان رژیم اشغالگر، کنترل امور را در هرکدام از جنگهای گذشته در دست داشتند.

قندیل خاطرنشان کرد: عملکرد رزمندگان حزب الله در ابتکار تاکتیکهای نوین در جنگ 33 روزه لبنان، توانمندی مقاومت را در رهبری عملیات ثابت کرد.



پربیننده ترین خبرها