اعلام حمایت فعالان رسانه اي عرب از العالم

اعلام حمایت فعالان رسانه اي عرب از العالم
چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:37

نجف اشرف، (العالم)- شركت كنندگان در ششمين جشنواره اطلاع رساني «غدير» در نجف اشرف، ضمن تاكيد بر نقش و جايگاه اطلاع رساني در مسائل عربي و اسلامي و اعلام همبستگي با شبكه العالم، توقف پخش اين شبکه در برخي ماهواره هاي عربي و غربي را محکوم كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم، ششمين جشنواره اطلاع رساني «غدیر»، با حضور ده ها رسانه شنيداري، ديداري و نوشتاري و شخصيت ها و فعالان عراقي و خارجي عرصه اطلاع رساني در نجف اشرف برگزار شد. هدف از اين جشنواره، تلاش براي وحدت گفتمان اسلامي و رسانه اي و مقابله با افكاري است كه در صدد تحريف اين گفتمان است.

بنا بر این گزارش، "مضر البكاء" رئيس شبكه ماهواره اي الغدير در مصاحبه با  خبرنگار شبكه العالم، از تلاش مغرضان براي مخدوش كردن گفتمان اطلاع رساني و سوق دادن افكار عمومي به سوي كشمكش هاي داخلي خبر داد و گفت: اين امر صداقت رسانه هايي را كه در اين زمينه فعاليت مي كنند، زیر سؤال خواهد برد.

از سوي ديگر "نزار ابوحجر" هنرپيشه سوري، رسانه هاي عربي و اسلامي را به مقابله با جنگ تبليغاتي و رسانه اي غرب عليه كشورهاي اسلامي و عربي دعوت و تاكيد  كرد: ايفاي نقش رسانه هاي عربي و اسلامي در مقابل رسانه هاي غربي يك ضرورت است.

خاطرنشان مي شود كه شركت كنندگان در اين جشنواره، وحدت رویه در اطلاع رساني اسلامي و اعلام همبستگي گسترده با شبكه ماهواره اي العالم در مقابل مدعيان دروغين دموكراسي كه از رسيدن نداي حق به گوش جهانيان وحشت دارند را خواستار شدند.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها