کشته شدن ۱۰ مزدور ائتلاف‌سعودی در حمله نیروهای یمنی به مارب

کشته شدن ۱۰ مزدور ائتلاف‌سعودی در حمله نیروهای یمنی به مارب
سه شنبه 27 آذر 1397 - 22:50

منابع نظامی یمن از کشته شدن ۱۰ مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات مقاومت نیروهای یمنی در شهرستان «صراوح» استان مارب خبر دادند.

العالم - یمن

نیروهای یمنی طی ساعات گذشته با انجام عملیاتی، تلاش‌های مزدوران را که قصد حمله به دامنه کوهستان «هیلان» شهرستان صراوح در استان مارب واقع در مرکز یمن داشتند، خنثی کردند.

منابع نظامی یمن می‌گویند که در عملیات نیروهای یمنی در استان مأرب، ۱۰ نفر از نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی از پای درآمدند.

استان الجوف واقع در شمال شرقی یمن نیز روز سه شنبه شاهد لشکرکشی «مزدوران» که از سوی آپاچی‌ها سعودی پشتیبانی می‌شدند، بود.

منابع یمنی تاکید کردند، نظامیان سعی در نفوذ به منطقه «خب والشعف» استان الجوف را داشتند که با سد محکم نیروهای محکوم و در نتیجه شکست مواجه شدند.

ائتلاف سعودی روز سه شنبه خیابان الخمسین شهرستان «الحالی» استان الحدیده را که در خارج از توافق آتش‌بس قرار دارد، هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داد که در پی آن یک نفر از غیرنظامیان یمنی کشته و هفت نفر زخمی شدند.

توافق سوئد درباره آتش بس در الحدیده از بامداد روز سه شنبه وارد مرحله اجرا شد. توقف درگیری‌ها شامل شهر الحدیده و بنادر الحدیده، الصلیف و رأس عیسی است.

فارس

پربیننده ترین خبرها