رئيس شوراي مرکزی جمعيت الوفاق بحرين:

چه کسی در بحرین حکومت می کند؟

چه کسی در بحرین حکومت می کند؟
شنبه 27 آبان 1391 - 13:45

العالم، منامه - يکي از رهبران جنبش الوفاق، گفت: درگيري هاي داخلي در خاندان آل خليفه، اعمال فشارهاي گروه هاي تکفيري، نبود قدرت نظارتي مجلس بر قوه مجريه باعث شده که بحريني ها ندانند چه کسي بر کشور حکومت مي کند.

"جميل كاظم" روز شنبه به شبکه خبری العالم، گفت: رژیم آل خلیفه دچار نزاع هاي داخلي و اعمال فشار گروه های تكفيري است و  نمي تواند براي رهايي از بحران هيچ راه حلي ارائه كند؛ به همين دليل انتظار مي رود محدوديت علیه مخالفان به روش هاي مختلف ادامه پيدا كند.

رئيس شوراي مرکزی جمعيت الوفاق بحرين، افزود: تهدید های رژیم علیه جمعيت الوفاق قبل از احضار "خليل مرزوق" معاون دبيركل اين جمعيت نيز ادامه داشته است و آل خلیفه شیخ "علي سلمان" رئیس جمعیت الوفاق را پس از بازگشت از قاهره، احضار و به محاکمه تهدید کرد؛ همچنین آل خلیفه با ممنوعیت برگزاری تظاهرات و سلب تابعیت فعالان تلاش می کند از فعاليت های سياسي و اجتماعي در بحرين جلوگیری کند.

كاظم با اشاره به این که آل خلیفه می خواهد با اصلاحات سطحی و ظاهری تحقق خواسته های مردمی را ناکام کند، افزود: ما در كشوري هستيم كه نمي دانيم چه كسي بر آن حكومت مي كند، این که در بحرين پارلمان بر قوه مجريه نظارت مي کند، ادعایی دور از واقعيت است.

17-13:54


 



پربیننده ترین خبرها