سوزاندن پرچم اشغالگران نماینده بحرینی را به دردسر انداخت

سوزاندن پرچم اشغالگران نماینده بحرینی را به دردسر انداخت
جمعه 3 آذر 1391 - 05:14

درپي اقدام "اسامه مهنا التميمي" نايب رئيس کميسيون سياست خارجي و دفاع و امنيت ملي بحرين در به آتش کشيدن پرچم رژيم اشغالگر، شماري از نمايندگان رسما محاکمه وي را خواستار شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اسامه مهنا" سه شنبه قبل پرچم رژیم اشغالگر را داخل پارلمان به آتش کشید. در پی این اقدام، "خلیفه الظهرانی" رئیس پارلمان، جلسه نمایندگان را 5 دقیقه تعطیل کرد.

اسامه مهنا با اظهار تعجب از شکایت شماری از نمایندگان مجلس، تأکید کرد که درحالی  این شکایت علیه او مطرح شده که فلسطینی ها، در سرزمینشان در حال سوزانده شدند.

وی افزود: آیا سوزاندن پرچم رژیم صهیونیستی با قوانین بحرین در تضاد است؟!!

مهنا به روزنامه "الوسط" گفت: "درحالیکه صهیونیس تها مردم فلسطین را با بمب و مواد منفجره، زنده زنده می سوزانند؛ شکایت کنندگان که نمایندگان ملت بحرین هستند به سوزاندن پرچم رژیم صهیونیستی  اعتراض می کنند!!".

وی افزود: این نمایندگان به سوزاندن پرچم رژیم اشغالگر اعتراض می کنند؛ درحالی که مردم بحرین، اعراب و مسلمانان همگی اقدام صهیونیستها در آتش زدن مسجدالاقصی در سال 1969 را به یاد دارند.

مهنا تأکید کرد: آیا سوزاندن پرچم رژیم صهیونیستی جرم است؛ رژیمی که از آغاز ایجاد شدن آن از ارتکاب هیچ جنایتی فروگذار نبوده است.

این نماینده بحرینی گفت: درحالی که برخی از نمایندگان خواستار مجازات من هستند، از همه مردم بحرین می پرسم، آیا آتش زدن پرچم صهیونیستها در پارلمان آنها را ناراحت کرد؟

مهنا خطاب به نمایندگان تأکید کرد: فعالیتهای نمایندگان نباید در چنین مسائلی به هدر رود؛ اگر مجلس زمانی برای بحث و بررسی دارد، باید آن را برای کوه فسادی که در دولت متراکم شده صرف کند؛ این فعالیت ها دستورالعمل داخلی مجلس را نقض نمی کند .. اینجا بررسی چه کاری اولویت دارد، جرایم و سرقتها از اموال مردم بحرین و بازداشت و مجازات سارقان، یا سوزاندن پرچم رژیم اسرائیل در پارلمان.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها