به سبب وابستگی مشترک

عبدربه، صالح را مجازات نخواهد کرد

عبدربه، صالح را مجازات نخواهد کرد
جمعه 17 آذر 1391 - 21:59

هماهنگ كننده تشكل گروه هاي انقلابي یمن با تاکید بر وابستگی عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فعلی و علی عبدالله صالح رئیس جمهور مخلوع این کشور به یک حزب، احتمال مجازات صالح را بعید دانست و خاطر نشان کرد که طرح شورای همکاری، بر ضرورت مجازات نکردن صالح تاکید دارد.

" محمد القاهری " روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: تهدید بین المللی به تحریم یمن به منظور اجرای  کامل فرایند انتقال قدرت در این کشور، بی نتیجه است زیرا تحریم ها به نفع مجریان بانفوذ طرح شورای همکاری خلیج فارس خواهد بود.
وی با یادآوری تجربه تلخ دخالت بیگانگان در یمن که منجر به امضای طرح شورای همکاری خلیج فارس شد، تاکید کرد که راه حل بحران یمن باید داخلی باشد. در این میان شدت گرفتن اعتراضات مردمی می تواند عامل موثری برای اعمال فشار بر طرف های بحران، برای برون رفت از آن و تن دادن به گفت و گوی ملی باشد.
این رهبر انقلابی خاطر نشان کرد که انقلاب یمن ادامه خواهد یافت و به اهرم فشار تدریجی بر طرف های سیاسی برای عملی کردن اهداف انقلاب تبدیل خواهد شد. اما شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که این انقلاب راهی طولانی تا انتقال به مرحله ثبات کشور و حکومت در پیش رو خواهد داشت.
محمد القاهری در پایان با رد تبلیغات رسانه ها درباره وجود اختلاف میان احزاب دیدار مشترک با حزب کنگره به ریاست علی عبدالله صالح رئیس جمهوری مخلوع یمن، گفت: میان احزاب دیدار مشترک و صالح درباره همه تدابیر آینده در خصوص فرایند سیاسی انتقال قدرت در یمن اتفاق نظر وجود دارد.
07-15:41
26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها