چرا صهیونیست ها به رمضان عبدالله اجازۀ ورود ندادند؟

چرا صهیونیست ها به رمضان عبدالله اجازۀ ورود ندادند؟
يکشنبه 19 آذر 1391 - 18:37

العالم، غزه - سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين، گفت: رژيم صهیونستی با مخالفت با ورود دبير كل جنبش جهاد اسلامي و معاون وي به غزه، وی و معاونش را تهدید به ترور کرد.

"داود شهاب" روز یکشنبه به شبكه خبري العالم، گفت: مقامات مصری به ما اطلاع دادند که رژيم اشغالگر با ورود "رمضان عبدالله شلح" دبير كل جنبش جهاد اسلامي و معاون وي به نوار غزه مخالف است و در صورت ورود آنها به غزه، توافقنامه آتش بس را لغو خواهد كرد.
سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين، افزود: رژيم صهیونیستی با این اقدام، آشكارا دبيركل و معاون وي را تهدید به ترور كرد و مي خواهد بگويد که غزه هنوز تحت اشغال و سلطه اين رژيم است؛ این اقدامات تاثیرات زیادی بر مواضعمان در آينده خواهد گذاشت.
شهاب، گفت: ما مي دانيم كه نبردمان با رژيم اشغالگر نبردي طولاني است و از بين بردن اين رژيم تنها با نبردهاي مداوم امکان پذیر خواهد بود؛ ما تا دستيابي به اين هدف از امت هاي عربي و اسلامي مي خواهيم به حمايت و پشتيباني از مقاومت فلسطين ادامه دهند.
سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطین با تاکید بر اراده و روحيه مقاومت اسلامی فلسطین برای پايان دادن به نبرد با رژیم صهیونیستی به نفع امت عربي و اسلامي، خواستار کمک های تسلیحاتی به مبارزان فلسطینی شد.
 08 - 22:55
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها