راهپیمایی گسترده در صعده به مناسبت روز شهدا در یمن

راهپیمایی گسترده در صعده به مناسبت روز شهدا در یمن
جمعه 5 بهمن 1397 - 12:10

استان صعده در یمن امروز، جمعه 25 ژانویه شاهد راهپیمایی گسترده مردمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در یمن است.

العالم-یمن

این راهپیمایی با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدای جنگ یمن است که از حدود چهار سال گذشته علیه این کشور و به رهبری عربستان و امارات آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین پایداری در برابر دشمن بر ادامه راه شهدای دفاع از حقانیت و تمامیت ارضی کشورشان تاکید می کنند و ضمن سر دادن شعارهای حماسی تاکید می کنند که هرگز از مواضع و اعتقادات خود در مقابل متجاوزان عدول نخواهند کرد.

به گزارش العالم؛ سید بدر الدین عبدالملک الحوثی -- رهبر جنبش انصارالله یمن -- به مناسبت روز شهید شامگاه پنجشنبه در سخنرانی زنده تلویزیونی گفت که دشمن می خواهد مردم یا در کنارش باشند یا تسلیم شوند که تسلیم اشتباه بوده و منطبق با تعالیم الهی نیست.

او از مقاومت و موضع نیروهای مسلح ارتش یمن در برابر حملات ائتلاف سعودی-امارتی به این کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت که تاریخ این موضع تاریخی آن‌ها را ماندگار خواهد کرد و برای نسل‌های بعدی به یادگار خواهد گذاشت.

سید بدر الدین الحوثی در مورد توانایی‌های نظامی نیروهای مسلح یمن گفت که این توانایی‌ها در همه سطوح از دریا گرفته تا زمین و آسمان در مسیر توسعه و تقویت قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها