درگیری های شدید شبانه در شرق جبالیا

درگیری های شدید شبانه در شرق جبالیا
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 09:42

درگیری های شدیدی بین جمعی از جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب نزدیک دیوار حایل در منطقه ابوصفیه تا شرق اردوگاه جبالیا در شمال غزه رخ داد.

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد تعدادی از جوانان فلسطینی با تجمع نزدیک دیوار حایل، برای نشان دادن مراتب خشم شدید ملت فلسطین به خصوص اهالی غزه از حمله عمدی نظامیان رژیم صهیونیستی به کودکان در راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره که جمعه گذشته رخ داد، اقدام به آتش زدن لاستیک کردند.

این پایگاه خبری با اشاره به انفجارهای ناشی از درگیری های شبانه در مرزهای شرقی غزه، نوشت انفجارهای شدیدی در منطقه ابو صفیه شنیده شد.

پایگاه عبری "حدشوت 24" نیز نوشت فلسطینی ها اقدام به آتش زدن لاستیک خودرو کردند و نظامیان اسرائیلی نیز برای پراکنده کردن آنها از بمب های آتش زا و گاز اشک آور استفاده کردند.

گفتنی است در راهپیمایی جمعه گذشته یک کودک 14 ساله به نام احمد شلبی در شرق خانیونس واقع در جنوب غزه و یک جوان 17 ساله به حمزه اشتیوی در اردوگاه ملکه در شرق غزه هدف تیراندازی نظامیان اسرائیلی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

به این ترتیب آمار شهدای تظاهرات بازگشت و شکست محاصره به 260 شهید رسید. بیش از 26 هزار نفر نیز در سطوح مختلف مجروح شدند.

در گزارش این پایگاه خبری آمده است که عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به توافق های اخیر، علت تشدید مقاومت فلسطینی ها در برابر حمله های رژیم صهیونیستی و برگزاری تظاهرات هفتگی در مرزهای غزه است.

پربیننده ترین خبرها