در واکنش به «نشست ورشو»؛

«علمای بحرین»: بدترین خیانت، خیانت به امت و ائتلاف با دشمن است

«علمای بحرین»: بدترین خیانت، خیانت به امت و ائتلاف با دشمن است
سه شنبه 30 بهمن 1397 - 16:29

اتحادیه علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از مشارکت مقامات کشورهای عربی در کنار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست ورشو، آن را بزرگ‌ترین خیانت به امت اسلامی برشمرد.

العالم - بحرین

علمای بحرین در بیانیه‌ای از نشست ورشو و حضور مقامات عربی در آن انتقاد کرد.

علمای بحرین با انتقاد از مشارکت وزیر خارجه این کشور و دیگر کشورهای عربی در نشست ورشو اعلام کرد، بزرگ‌ترین خیانت، خیانت به امت و ائتلاف با دشمنان کافر آن است که بلاد مسلمانان را اشغال کرده و علاوه بر هتک حرمت اماکن مقدس، زنان و کودکان را قتل‌عام می‌کند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه اعراب از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چیزی جز تحقیر، اهانت، غارت میلیون‌دلار عایدشان نشده، آمده است: «آیا واقعا صهیونیست‌ها از شما حمایت می‌کنند؟ آیا آمریکا از شما در برابر خشم ملت‌هایتان حمایت می‌کند؟ اگر اینطور بود از شاه ایران که بزرگ‌ترین مزدور آمریکا و اسرائیل در منطقه بود، حمایت می‌کرد».

طبق گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، علمای بحرین همچنین در این بیانیه خطاب به اعراب آورده است: «شما در ورشو شکست خوردید همانگونه که در تمامی توطئه‌ها[ی قبلی] شکست خوردید».

اتحادیه علمای بحرین همچنین تأکید کرد که ملت این کشور میلیون‌ها بار برائت خود را از خیانتکاران در بحرین و مزدوری آن برای دشمن خدا و اسلام، رژیم صهیونیستی، اعلام کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها