در گفتگو با العالم مطرح شد؛

پاسخ قاطع مقاومت اسلامی در صورت حمله رژیم صهیونیستی به غزه

شنبه 10 فروردين 1398 - 15:32

احمد المدلل، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه العالم به تشریح عکس العمل مقاومت اسلامی در صورت حمله رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینی ها پرداخت.

العالم - فلسطین اشغالی

پس از تهدیدهای فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی به حمله و پاسخ مقاومت اسلامی به این تجاوز با حمله موشکی به شهرک های اطراف غزه، احمد المدلل در تشریح عکس العمل مقاومت اسلامی به تهدیدهای "اسرائیل" گفت: زمانی که رژیم صهیونیستی به جنایات خود در حق مردم فلسطین و کشتار آنها ادامه می داد ملت فلسطین ثابت کرد که تحرکات و تظاهراتشان مسالمت آمیز و به دور از هر گونه زد و خورد است و در عین حال ماهیت وحشی گری و جنایت پیشگی دشمن را هم به جهانیان نشان داده است.

وی افزود: تظاهرات بازگشت و شکست محاصره طرح ابتکاری فلسطینی ها برای یک مبارزه مسالمت آمیز است که ماهیت مظلومانه آرمان فلسطین را به جهانیان نشان می دهد ولی معنایش این نیست که ما سلاح را زمین گذاشته ایم زیرا تا وقتی که دشمن خاک ما را در اشغال خود دارد استفاده از سلاح حق مسلم ماست.

گفتنی است پیش از این رژیم صهیونیستی از بیم تظاهرات میلیونی روز زمین و بازگشت در مرزهای غزه، نیروهای خود را به حال آماده باش کامل درآورده است و حتی نخست وزیر این رژیم استحکامات گسترده ای را در مرزهای غزه مستقر کرده است.

پربیننده ترین خبرها