روش های جدید مقاومت برای درگیری با دشمن صهیونیستی

روش های جدید مقاومت برای درگیری با دشمن صهیونیستی
جمعه 23 فروردين 1398 - 22:46

نائل ابوعوده عضو جنبش مجاهدین فلسطینی اعلام کرد: راهپیمایی بازگشت امروز، چند پیام به جهان عرب و اسلام دارد.

العالم - فلسطین

ابوعوده گفت : هزاران فلسطینی این پیام را به جهان عرب و اسلام دادند که ملت فلسطین هیچ گونه طرح مشکوک را نمی پذیرند و مخالف هر گونه طرح به سود رژیم صهیونیستی هستند و نظام های حاکم عربی را که برای عادی سازی روابط با اسرائیل از همدیگر سبقت می گیرند، محکوم می کنند.

ابوعوده افزود : این راهپیمایی حاوی پیامی برای هر نظام عربی است که به رژیم اشغالگر مشروعیت می بخشد زیرا عادی سازی روابط با این رژیم در حکم خیانت به ملت فلسطین، دین اسلام و انسانیت است.

ابوعوده گفت: این راهپیمایی باشکوه نشان می دهد که ملت فلسطین هرگز از حقوق خود چشم پوشی نخواهد کرد و نخواهد پذیرفت که رژیمی اشغالگر در خاک سرزمینش حکومت کند و نظام های عربی خون شهدای فلسطینی را نادیده بگیرند و به رژیم اشغالگر مشروعیت ببخشند و جرایم و جنایاتش را توجیه کنند.

ابوعوده اعلام کرد: دو مساله وجود دارد که این دو مساله از همدیگر جداشدنی نیست. مساله اول اینست که راهپیمایی های مردمی مسالمت آمیز برای تأکید بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی و لغو محاصره ظالمانۀ غزه آغاز شده است و مساله دوم اینست که در پشت این راهپیمایی ها یک نیروی مسلح وجود دارد که قلعۀ مستحکم ملت فلسطین است و با هر گونه اقدام احمقانۀ رژیم اشغالگر صهیونیستی مقابله می کند.

ابوعوده اعلام کرد: مقاومت فلسطین در چند ماه گذشته روش های جدیدی را برای درگیری با دشمن صهیونیستی پایه ریزی و آماده کرده است و مفاد این روش ها آنست که در برابر حملۀ دشمن باید حمله کرد، در برابر قدرت بازدارندگی دشمن باید قدرت بازدارندگی داشت، در برابر خونریزی دشمن باید رفتار درخور نشان داد و جواب هر گونه حماقت رژیم اشغالگر را باید داد.

پربیننده ترین خبرها