آیا تل آویو راهکار مقابله با اس 300 را یافته است

آیا تل آویو راهکار مقابله با اس 300 را یافته است
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 07:58

گفته می شود رژیم صهیونیستی موشک های مافوق صوت جدید هوا به زمین Rampage را آزمایش و سال گذشته عرضه کرده که احتمالاً برای سامانه های موشکی روسی اس 300 غیر قابل دسترس هستند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، فلوران رتسر، تحلیلگر نشریه Telepolis با بیان این مطلب نوشته، نظامیان اسرائیلی هفته گذشته هنگام حمله به استان حماه سوریه از این موشک های جدید استفاده کرده اند.

رتسر خاطرنشان کرده این موشک ها در اسرائیل به عنوان وسیله مقابله با استقرار سامانه های روسی اس 300 در سوریه تلقی شده و گفته می شود گویا می توانند بر اس 300 غلبه کرده و آنرا "فریب" دهند.

این مقاله نویس اضافه می کند موشک های Rampage توسط شرکت های اسرائیلی IMS (Israel Military Industries) و IAI (Israel Aerospace Industries) ساخته و در ماه ژوئن سال گذشته عرضه شده اند. طول آنها 4.5 متر، وزنشان 570 کیلوگرم و بردشان حدود 150 کیلومتر است.

بنابر این گزارش گفته می شود که این موشک ها برای حمله به اهداف تحت حمایت پدافند هوایی و همچنین اصابت به پناهگاه های زیر زمینی ساخته شده اند. آنها دارای دو کلاهک هستند که بطور نوبتی منفجر می شوند.

ریتسر در پایان تاکید می کند که حالا روسیه باید عملکرد سامانه های جدیدتر اس 400 را نشان دهد که به گفته وی برای دفاع از پایگاه های روس ها در سوریه مستقر شده اند.

پربیننده ترین خبرها