نتانیاهو به رغم اعلام آتش بس، مدعی ادامه تنش ها در غزه شد/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ پایان نیافته است

نتانیاهو به رغم اعلام آتش بس، مدعی ادامه تنش ها در غزه شد/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ پایان نیافته است
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 15:04

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رغم اعلام آتش بس، با ادعای تشدید تنش ها در نوار غزه، ساعتی پیش در صفحه توئیتر خود نوشت که جنگ به پایان نرسیده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وی مدعی شده که رژیم صهیونیستی در دو روز اخیر به شدت به حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضربه زده است.
رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش ها با نیروهای مقاومت فلسطین در طول سه روز، با بمباران غزه دست کم 27 نفر از مردم مظلوم فلسطین را به شهادت رساند. نتانیاهو در صفحه توئیتر خود افزود که 'به بیش از 350 هدف در غزه حمله کرده ایم'.
وی همچنین مدعی تخریب ساختمان های مربوط به رهبران و عوامل گروه های مقاومت شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد که "مبارزه به پایان نرسیده است".

نتانیاهو در حالی این سخنان را مطرح کرده که منابع رسانه ای فلسطینی بامداد امروز (دوشنبه) اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با فشارهای افکار عمومی جهانی ناگزیر به تن دادن به آتش بس شده است.

در همین حال خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که منابعی در جنبش حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند که گروه های مقاومت فلسطینی نیز با آتش بس در نوار غزه موافقت کرده اند.

به گزارش ایرنا، عصر جمعه بالگردهای رژیم صهیونیستی با بمباران اردوگاه پناهندگان "المغازی" در مرکز نوار غزه دور تازه تنش در این باریکه را آغاز کردند که موجب شهادت 4 فلسطینی و زخمی شدن سه تن از آنها شد. امروز رسانه ها از آتش بس میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت در غزه خبر دادند.
در جریان دور جدید درگیریها بین نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه با نظامیان صهیونیست دستکم 27 فلسطینی شهید و بیش از 155 نفر دیگر مجروح شدند.
نیروهای مقاومت نیز با شلیک بیش از 600 موشک به اراضی اشغالی فلسطین دستکم چهار صهیونیست را به هلاکت رساندند.

پربیننده ترین خبرها