لیگ ملت‌های والیبال؛

ایران 3 صربستان 1 / صعود بلندقامتان ایران به مرحله نهایی

ایران 3 صربستان 1 / صعود بلندقامتان ایران به مرحله نهایی
جمعه 7 تير 1398 - 22:17

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر 1 مقابل صربستان،‌ صعود خود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را قطعی کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از هفته پنجم لیگ ملت‌های 2019 در شهر پلوودیف کشور بلغارستان به مصاف تیم ملی صربستان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و به عنوان نخستین تیم راهی فینال این بازی‌ها شد. تیم ایران با این برد دوباره به صدر جدول راه یافت.

ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) در بلغارستان به مصاف صربستان رفت که ست‌های اول، سوم و چهارم این بازی را با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساند و صربستان فقط در ست دوم با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد.

تیم ملی ایران برای شروع این بازی از ترکیب مطمئن سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، محمد موسوی، علی شفیعی و محمدرضا حضر‌ت‌پور (لیبرو) استفاده کرد. تلاش ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای پیروی در این بازی بود تا ضمن قطعی شدن صعود تیمش به مرحله نهایی در شیکاگو، با خیال راحت در بازی‌های بعدی از بازیکنان جوان خود استفاده کند.

تیم ملی والیبال ایران پیش از این موفق به شکست تیم‌های ملی ایتالیا، چین، آلمان، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال و استرالیا شده و نتیجه را به تیم‌های برزیل و فرانسه واگذار کرده بود.

شاگردان ایگور کولاکوویچ فردا در دومین دیدار خود از هفته پنجم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 باید از ساعت 22:10 به وقت تهران به مصاف بلغارستان میزبان بروند.

پربیننده ترین خبرها