انهدام دو خودروی نظامی ائتلاف سعودی با موشک + فیلم

چهارشنبه 12 تير 1398 - 12:23

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات‌های جدید خود دو خودروی نظامیان ائتلاف سعودی را منهدم کردند و تعدادی از آنها را در جبهه‌های مختلف از پای درآوردند.

العالم - یمن

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه دستاوردهای میدانی خود، سه‌شنبه (دیروز) با موشک هدایت شونده، دو خودروی نظامی ائتلاف سعودی در «قعطبه» در استان «ضالع» واقع در جنوب یمن را هدف قرار داد.

الضالع در یک ماه گذشته شاهد درگیری‌های شدیدی میان ارتش یمن و نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی است.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، امروز نیز در پی عملیات‌های توپخانه‌ای و تک‌تیراندازی ارتش یمن در استان‌های «جوف» و «حجه» تعدادی از نیروهای ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

در ادامه این گزارش آمده، یگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز طی کمینی در جبهه «اسطر» در شهرستان «خب الشعف» تعدادی از «مزدوران» ائتلاف را کشتند یا زخمی کردند.

شبکه المسیره سپس اعلام کرد، در عملیات ارتش یمن مواضع ائتلاف متجاوز در «نجران» نیز هدف قرار گرفت و تعدادی از «مزدوران ارتش سعودی» در غرب «السدیس» از پای درآمدند. همچنین یگان مهندسی نظامی ارتش یمن با یک بمب دست‌ساز یک خودروی حامل نیروهای ائتلاف را منفجر کرد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز در کنفرانسی مطبوعاتی آخرین تحولات جنگ یمن در دو ماه اخیر را تشریح کرد. بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع گفت؛ ائتلاف سعودی در ماه‌های می و ژوئن ۸۳۴ حمله هوایی به استان‌های مختلف یمن داشته است .

وی ادامه داد، ائتلاف متجاوز در ماه‌ می ۷۰ عملیات هجومی و در ماه ژوئن ۱۰۵ عملیات هجومی علیه یمن انجام داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن سپس تصریح کرد: مجموع عملیات‌های پهپادی ارتش یمن طی دو ماه گذشته ۳۶ عملیات بوده و ۱۵ عدد آنها با مشارکت یگان توپخانه انجام شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها