یورونیوز: سه‌چهارم از نمایندگان مجلس عوام انگلیس سلامت روانی مطلوبی ندارند

یورونیوز: سه‌چهارم از نمایندگان مجلس عوام انگلیس سلامت روانی مطلوبی ندارند
چهارشنبه 12 تير 1398 - 20:26

نتایج تحقیقات گروهی از روان‌پزشکان انگلیسی نشان می‌دهد که تعداد قابل توجه سه‌چهارم از قانون‌گذاران انگلیس دچار مشکلات روحی و روانی هستند.

العالم - اروپا

شبکه خبری یورو نیوز گزارش داد: در میان نمایندگانی که در آزمایش گروه تحقیقاتی روان‌پزشکان شرکت کرده‌اند، ۴۲ درصد سلامت روانی مطلوبی ندارند، ۳۴ درصد احتمالاً دارای مشکلات ابتلا به بیماری‌های روانی هستند و تنها ۲۴ درصد از آنها هیچ نشانه‌ای از بیماری و مشکلات روحی و روانی ندارند.

این مطالعات نشان می‌دهد که نمایندگان پارلمان انگلیس نسبت به عموم مردم این کشور شکنندگی بیشتری در مسائل روحی و روانی دارند.

۷۷ درصد از نمایندگانی که تحت آزمایش قرارگرفته‌اند، از مشکلات خود آگاه نیستند و نمی‌دانستند چگونه می‌توانند به خدمات بهداشت روانی بهتر دسترسی پیدا کنند.

تمام ۶۵۰ نماینده مجلس عوام انگلیس برای این نظرسنجی روان‌پزشکی دعوت شده بودند که تنها ۱۴۶ تن یعنی ۲۳ درصد از آنها پذیرفتند که مورد مطالعه روان‌پزشکان قرار گیرند.

مدیر این گروه تحقیقاتی، دان پاولتر یکی از روان‌پزشکان انگلیسی است که این گزارش تحقیقی با درخواست او انجام شده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: درصد بالای نمایندگانی که با مشکلات روانی مواجه هستند، به ما یادآوری می‌کند که باید به دنبال راه‌هایی جدی برای کاهش این معضل بگردیم؛ چرا که آنها برای مردم قانون وضع می‌کنند.

ایسنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها