وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطين :

تشدید مجازات زندانیان فلسطینی در ماه رمضان

تشدید مجازات زندانیان فلسطینی در ماه رمضان
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 - 14:03

مدير اطلاع رساني وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطيني از تشديد مجازات عليه زندانيان فلسطيني دربند رژيم صهيونيستي در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطين در نوار غزه اعلام کرد : با وجود آزادي سه زن اسير فلسطيني از زندان هاي رژيم اشغالگر صهیونیستی در روزهاي اخير، 33زن فلسطيني همچنان در زندان هاي اين رژيم در اسارت هستند.

چند روز پيش دو اسير زن فلسطيني که دوره محکوميت 15 و 17 ساله خود را در زندان هاي الشارون در تل موند و الدامون واقع بر روي کوه الكرمل 'گذرانده و تنها اسير زن در زندان نفيه تيرتسا در الرمله از اسارت در زندان هاي رژيم اشغالگر آزاد شدند.

" رياض الأشقر " مدير بخش اطلاع رساني وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطين به العالم گفت :  رژيم اشغالگر از زمان دستور بنيامين نتنياهو نخست وزير رژيم اسرائيل درخصوص تشديد مجازات ها عليه اسراي فلسطيني، حتي حرمت ماه مبارک رمضان را نگاه نداشته است.

الاشقر ادامه داد : نيروهاي يگان ويژه صهیونیستی در روز اول ماه رمضان به زندان الدامون يورش بردند و درآنجا ضمن اهانت به اسرا، کتاب هاي موجود در داخل زندان را جمع آوري کرده و به طور کلي ورود کتاب به داخل زندان از طريق خانواده هاي اسرا را منع کردند.

وی افزود : همچنان زنان اسير در زندان هشارون از خريد از داخل بوفه زندان منع شده اند.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطين اعلام کرده است :، در زندان های صهیونیستی در هر اتاق زندان فقط يک پنکه قديمي و غيرقابل استفاده است که صداي آزار دهنده ای دارد و  اسرا ترجيح مي دهند آنرا خاموش و گرما را تحمل کنند.

 



پربیننده ترین خبرها