ارزیابی تصمیم محمود عباس درباره لغو توافقنامه ها با رژیم اشغالگر + ویدئو

شنبه 5 مرداد 1398 - 20:53

یکی از رهبران جنبش حماس در نوار غزه گفت که این نخستین بار نیست که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیمی مبنی بر لغو توافقنامه ها و قطع روابط با رژیم اشغالگر اتخاذ می کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

محمد ثریا در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: محمود عباس از سال 2012 تصمیماتی اتخاذ می کند و به قطع روابط با رژیم اشغالگر تهدید می کند. ما به عنوان گروه مقاومت امیدواریم که تصمیمات محمود عباس واقعا به قطع روابط و لغو توافقنامه ها منجر شود؛ بویژه هماهنگی امنیتی که مقاومت را در کرانه باختری تحت فشار قرار داده و نیز توافقنامه پاریس که به اقتصاد فلسطین ضربه زده است.

ثریا خاطرنشان کرد: اگر تشکیلات خودگردان توافقنامه ها را و بویژه هماهنگی امنیتی میان رژیم اشغالگر و دستگاه های امنیتی را لغو کند، ملت فلسطین با تمام گروههای مقاومت از آن حمایت خواهند کرد.

عباس شامگاه دیروز (پنجشنبه) طی سخنرانی خود در رام‌الله در واکنش به تخریب بی سابقه ۱۰۰ واحد مسکونی فلسطینیان در نزدیکی بیت‌المقدس گفت که شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تصمیم به توقف همه همکاری‌های خود با رژیم صهیونیستی گرفته و برای اجرای آن مکانیزم‌هایی وضع کرده است. جنبش حماس نیز با صدور بیانیه ای از جنبش فتح برای تشکیل دولت وحدت ملی و آزادی زندانیان سیاسی و همینطور پی‌ریزی استراتژی مشترک در راستای حمایت از مسأله فلسطین دعوت کرد.

پربیننده ترین خبرها