خواننده فلسطینی آبروی عربستان را برد؛ ارتش بن سلمان جواب داد! + فیلم

دوشنبه 7 مرداد 1398 - 15:33

دو خواننده فلسطینی در مراسمی، روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به رهبری عربستان و امارات را به باد تمسخر و انتقاد گرفتند.

العالم - فلسطین اشغالی

این دو خواننده در موسیقی هایی که اجرا کردند عربستان و امارات و ولی عهد عربستان را به دلیل رهبری روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به باد انتقاد گرفته و وی را به مزدوری برای رژیم صهیونیستی متهم کردند.

ویدیوی توییتری این دو خواننده که در میان ده ها تن از جوانان برنامه خود را اجرا کردند، بیش از یک و نیم میلیون بازدید داشته است.

چند ساعت پس از انتشار این ویدیو، کاربران سعودی با هشتگ "خودشان آرمانشان را فروختند و به ما فحش می دهند"، حمله گسترده ای را به فلسطینی ها شروع کردند؛ ظرف 24 ساعت بیش از 50 هزار توییت منتشر شد و ارتش الکترونیکی بزرگی در دفاع از محمد بن سلمان راه افتاد؛ این حرکت در چارچوب جنبش الکترونیکی وسیعی است که از سوی عربستان برای دفاع از خاندان حاکم صورت گرفت.

این ارتش بزرگ ممکن است در موارد مشابه دیگر به خصوص در دفاع از محمد بن سلمان در شبکه های اجتماعی وارد عمل شود.

انتشار ویدیوی این دو خواننده فلسطینی که به عربستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس ناسزا گفته و آنها را به مزدوری رژیم اسرائیل متهم کرده اند، واکنش گسترده ای را اعم از تأیید یا مخالفت در شبکه اجتماعی به دنبال داشته است.

حکومت فلسطین نیز با صدور بیانیه ای "صداهای ناهنجاری را که باعث بی حرمتی به برادران عرب شده است "را به شدت محکوم کرد.

پربیننده ترین خبرها