مقاومت فلسطین:

اجازه نمی‌دهیم ابتکار عمل نبرد در دست دشمن باشد

اجازه نمی‌دهیم ابتکار عمل نبرد در دست دشمن باشد
شنبه 25 آبان 1398 - 14:30

اعضای ارشد دو جنبش جهاد اسلامی و حماس تأکید کردند، به دشمن اجازه ادامه «سیاست‌های جنایتکارانه» را نمی‌دهند و مقاومت و جهاد در رأس «مسیر مبارزه» قرار خواهد داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

علی‌رغم آنکه پنج‌شنبه هفته گذشته با میانجی‌گری مصر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین آتش‌بس برقرار شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) چندین پایگاه مقاومت در شمال و غرب نوار غزه را هدف گرفتند.

در همین ارتباط «فوزی برهوم» سخنگوی حماس به خبرگزاری «شهاب» گفت، ادامه بمباران پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه، ادامه سیاست تنش و تجاوز علیه مقاومت در غزه است.

وی ادامه داد، (رژیم) اشغالگر اسرائیلی پیامدهای تمام تجاوزهای خود را بر عهده دارد و مقاومت به این دشمن اجازه نمی‌دهد به سیاست‌های جنایتکارانه خود یا انتخاب زمان و مکان هر نبردی ادامه دهد.

برهوم تأکید کرد: تصمیم برای چگونگی برخورد با هر تجاوزی دائما در اختیار اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت خواهد بود.

عضو حماس: اسرائیل دنبال ایجاد تفرقه است

«موسی ابومرزوق» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در صفحه توئیتر خود نوشت، هدف اظهارات برخی مقامات صهیونیست و ستودن موضع حماس، ایجاد تفرقه است.

وی ادامه داد، صهیونیست‌ها می‌خواهند با روی خبیثانه شکاف میان گروه‌های مقاومت در غزه را بیشتر کنند و باید با گفت‌وگو، جلوی فتنه در این مرحله حساس گرفته شود

جهاد اسلامی: مقاومت و جهاد ادامه دارد

«احمد المدلل» مسؤول اداره روابط ملی جنبش جهاد اسلامی رابطه میان این جنبش و حماس را بسیار محکم خواند و افزود، کسی نمی‌تواند به این رابطه ضربه‌ای وارد کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، وی گفت، تا زمانی که رژیم صهیونیستی به جنایت‌های خود علیه سرزمین فلسطین، مقدسات و اراضی آن ادامه می‌دهد مقاومت و جهاد در رأس مسیر مبارزه قرار خواهد داشت.

المدلل تأکید کرد، نبرد ادامه داد و وظیفه مقاومت، آزادسازی تمامی فلسطین و تحقق استقلال و بازگشت ملت فلسطین است. اگر این دور از درگیری‌ها تمام شد اما نبرد آینده در پیش روست.

هفته گذشته و در پی ترور یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی، غزه و فلسطین اشغالی دو روز تبادل آتش داشتند و در نهایت با میانجی‌گری مصر، آتش‌بس برقرار شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها