نماینده ولی فقیه در سوریه تاکید کرد؛

دشمنان واسطه های فراوان برای عدم انتقام ایران فرستادند

دشمنان واسطه های فراوان برای عدم انتقام ایران فرستادند
دوشنبه 16 دی 1398 - 10:15

آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای همراهشان در حرم مطهر حضرت زینب (س) تاکید کرد، انتقام ما سخت خواهد بود و دشمن با ترس زیاد واسطه های فراوانی برای انتقام نگرفتن ایران فرستاد ولی امریکا باید بداند که انتقام ما سختی خواهد بود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

وی در این مراسم که در مصلای حرم حضرت زینب (س) در نزدیک دمشق پایتخت سوریه برگزار شد، تصریح کرد، آنها به دست اشرار به شهادت رسیدند و به مقام قرب الهی رسیدند و قطعا از آمریکایی‌ها انتقام گرفته خواهد شد و آنان باید بدانند که از این پس پرچم حاج قاسم و ابومهدی المهندس بالاتر نگه داشته خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در سوریه تصریح کرد: ما در این مکان مقدس به خون شهدای مقاومت قسم می خوریم که انتقامشان را بگیریم و راهشان را ادامه دهیم .

آیت الله طباطبایی با اشاره به تواضع حاج قاسم سلیمانی و این که وی خود را سرباز ولایت می دانست و وصیت کرده که بر سنگ قبر من هیچ عنوانی ننویسند مگر سرباز اسلام ادامه داد، برخی از انسان ها برای رسیدن به بالاترین مراتب کمال، تلاش می کنند ولی تعدادشان کم است و بسیاری از مردم به این دنیای حقیر راضی می شوند.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی به دنبال عزت برای انسان ها و آزادی قدس بود. آن شهید عابد و زاهد بود و شهید ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق نیز در عبادت زبانزد بود.

به گزارش ایرنا، در این مراسم صدها نفر از زایران حضرت زینب (س) از کشورهای مختلف جهان از جمله عراق ، بحرین ، افغانستان ، پاکستان و ساکنان منطقه زینبیه سوریه حضور داشتند.

به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز تصویر آن شهید این روزها بر ضریح حضرت زینب (س) در سوریه نصب شده است.

پربیننده ترین خبرها