فرمانده سپاه قدس: انتقام خون‌ شهدای مقاومت را از آمریکا می‌گیریم

فرمانده سپاه قدس: انتقام خون‌ شهدای مقاومت را از آمریکا می‌گیریم
دوشنبه 16 دی 1398 - 09:54

فرمانده سپاه قدس گفت:قول انتقام خون شهید سلیمانی را خداوند داده و منتقم اصلی اوست و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت،انتقام این خون های گرانبها استمرار می یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار سرلشکر اسماعیل قاآنی گفت: قول ما پیمودن راه شهید سلیمانی با همان استحکام و با توکل بر خدا ما به ازای شهادت ایشان در گام های متعدد ازاله امریکا از منطقه و استمرار حرکت رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. به پشتوانه مقام معظم رهبری این مهم حاصل خواهد شد.
او ادامه داد: قول انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را خداوند داده است و منتقم اصلی خداوند است و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت، ولی انتقام این خون های گران‌بهای استمرار می یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

سردار حاجی زاده: تنها خونبهای شهید نابودی کامل آمریکا از منطقه است
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز گفت: کمترین خونبهای شهید سردار سلیمانی نابودی کامل امریکا از منطقه است.
سردار امیرعلی حاجی زاده افزود: انتقام شهید سلیمانی با ۴ شلیک موشک و سقوط یک پایگاه حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی پذیرد یعنی این ها ارزش خون این شهید را ندارد و تنها چیزی که می تواند خونبهای شهید سلیمانی باشد نابودی کامل امریکا از منطقه است شر امریکا باید از سر ملت مظلوم منطقه کم شود.

پربیننده ترین خبرها